ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مسئولان، به جوانی‌مان رحم کنند


  X  

تاریخ خبر : یکشنبه 1394.08.17 - 09:57

مسئولان، به جوانی‌مان رحم کنند

کاپ/ مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: حضور در تیم ملی فوتبال انگیزه ما را دوبرابر می کند.
شجاع خلیل زاده درباره شرایط تراکتورسازی عنوان کرد: خوشبختانه شرایط خوبی بر تیم حاکم شده است. ما در هفته های اخیر به غیر از باخت به صبا نتایج بدی نگرفتیم. البته بازی با ذوب آهن هم بدشانسی آوردیم. با این وجود شرایط خوبی داریم و خوشحالم که مقابل سایپا هم به برتری رسیدیم و توانستیم به دور بعدی حذفی برسیم.
وی ادامه داد: هرچه زمان می گذرد، تیم ما هماهنگ تر می شود. شرایط بسیار خوبی داریم. امسال باید همین روند را ادامه دهیم. من شک ندارم در آینده بهتر از این هم می شویم و می توانیم در پایان فصل نتایج خوبی رقم بزنیم. انشاءالله بتوانیم جام بگیریم و هواداران را خوشحال کنیم.
مدافع تراکتورسازی با اشاره به مصدومیت های متوالی اش تاکید کرد: واقعا نمی دانم چه حکمتی است. من در کل فوتبالم مصدوم نشده بودم اما امسال گویا شرایط فرق می کند. قبل از همین بازی با سایپا هم درد داشتم و شرایطم 50-50 بود اما به خاطر تونی و شرایط تیم بازی کردم. با این حال مصدومیتم تشدید شد و حتی مصدومیت دوباره ای سراغم آمد. انشاءالله شرایطم بهتر می شود و امیدوارم دیگر مصدوم نشوم.
خلیل زاده درباره مشکل حضور سربازان در تیم ملی فوتبال گفت: من از مسئولان عاجزانه خواهش می کنم که به جوانی مان رحم کنند و اجازه دهند به آرزوهایمان برسیم. باور کنید برای خودم هم نمی گویم. می بینم بازیکنانی مثل سروش رفیعی و بختیار رحمانی چقدر زحمت می کشند و فقط دوست دارم آنها به حقشان برسند.
مدافع تراکتورسازی در پاسخ به این پرسش که آیا خودش انگیزه برای بازگشت به تیم ملی ندارد، بیان داشت: من هم تلاشم را می کنم و اگر مشکلمان حل شود و شرایطم خوب باشد، به تیم ملی دعوت می شوم. قطعا دعوت شدن به تیم ملی انگیزه ما را دوبرابر می کند.
وی در پایان افزود: تیم تراکتورسازی روند خوبی را در پیش گرفته است. از روز سه شنبه هم تمرینات خود را آغاز می کنیم و امیدوارم که بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
درمان ضخامت رحم ، درمان فیبروم رحم و خونریزی زیاد رحم - استاد عباس تبریزیان