سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



«صدوق» صاحبخانه محیط زیست بود/ عده‌ای در اشتباه هستند


به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس،‌ محمدجواد محمدی‌زاده در مراسم تشییع پیکر محمدباقر صدوق که دقایقی پیش در پارک پردیسان برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس گفت:‌ آقای صدوق سرباز دلاور انقلاب،‌ سردار صادق محیط زیست و چهره ‌ای بود که بنده از ابتدا ایشان را در محیط زیست کشور صاحبخانه می‌دانستم.

وی ادامه داد: اگر چه هم اکنون او در میان ما نیست، اما آنهایی که احساس می‌کنند صاحب این خانه هستند باید بدانند که اشتباه می‌کنند و امثال صدوق‌ها همیشه در دل دوستداران محیط زیست زنده خواهند بود.

محمدی‌زاده با بیان اینکه محمدباقر صدوق ویژگی‌های با ارزشی داشت که گاهی اوقات آنها نادیده گرفته می‌شد،‌گفت: از جمله ویژگی‌های با ارزش دکتر صدوق این بود که ایشان فرزند شهید بود و پدرش از زمان رضاخان ملعون و سپس در زمان محمدرضا پهلوی مبارزه کرد تا در این مسیر شهید شد و خود ایشان نیز یک چهره انقلابی بود.

رئیس اسبق سازمان محیط زیست کشور گفت:‌از دیگر ویژگی‌های با ارزش دکتر صدوق این بود که غیرت حرفه‌ای داشت و در هر جایی که احساس مسئولیت می‌‌کرد، با شجاعت مسئولیت خود را انجام می‌داد، متأسفانه شاهد بودیم در دوره‌هایی ایشان از کار کنار گذاشته می‌شد اما این مرد به قدری محیط زیست کشور را دوست داشت که اگر او را از در بیرون می‌کردند از پنجره وارد می‌شد چون نسبت به محیط زیست خود را مسئول می‌دانست.

وی افزود: یکی از افتخارات بنده این است که اولین مسئولی که در زمان مسئولیتم به او ابلاغ دادم، آقای صدوق بود چرا که او را فردی انقلابی، با پشتوانه علمی خوب، چهره دیرآشنای محیط زیست می‌دانستم که در میان دوستداران محیط زیست از مقبولیت لازم برخوردار بود. دلاوری، شجاعت و غیرت حرفه‌ای دکتر صدوق در محیط زیست کشور مثال‌زدنی بود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
محیط زیست و نمایشگاه بین المللی محیط زیست 1/3