ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



نظری‌جویباری: مگر قرار است هر دقیقه استعفا دهم؟/کمیته انضباطی و سازمان لیگ جواب نامه‌های ما را نمی‌دهند


علی‌ نظری‌جویباری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پیرامون مشکل به وجود آمده برای امین حاج‌محمدی گفت:‌ در هر صورت این بازیکن باید 5-4 سال پیش مبلغی را به باشگاه سایپا می‌داد. وی یک چک 50 میلیون تومانی به باشگاه سایپا داده بود که موفق نشد آن را پاس کند و به همین دلیل باشگاه سایپا به کمیته انضباطی شکایت کرده است. حالا هم پیگیری می‌کنیم تا ببینیم تکلیف چه می‌شود اما حاج‌محمدی باید همان زمان طلب باشگاه سایپا را می‌داد.

به گزارش فارس،‌روز گذشته خبری مبنی بر استعفای نظری‌جویباری از کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال منتشر شد. معاون ورزشی این باشگاه در این باره به فارس گفت:‌مگر قرار است هر دقیقه استعفا بدهم که این مباحث مطرح می‌شود. اصلا این مسائل وجود ندارد و من فقط مدعی شدم در کمیته نقل و انتقالات دیگر فعالیت نمی‌کنم. این بحث استعفا درست نیست که هر دقیقه در رسانه‌ها مطرح شود.

معاون باشگاه استقلال پیرامون این که آیا سازمان لیگ سرانجام محرومیت امید ابراهیمی را بخشید یا خیر، گفت:‌ما به کمیته انضباطی و سازمان لیگ نامه زدیم و خیلی وقت است که این موضوع را پیگیری کردیم اما جواب نامه‌هایمان را ندادند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با مسئولان سازمان لیگ تماس گرفته‌اید یا خیر، گفت: هر وقت مراجعه کردیم گفتند نامه دست فلانی است یا فلانی باید آن را امضا کند. ما هم منتظر هستیم تکلیف روشن شود. امیدواریم هر چه سریعتر این اتفاق رخ دهد.

انتهای پیام/ی


ویدیو مرتبط :
مظلومی: کرار در اختیار کمیته انضباطی استقلال قرار گرفت