سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



برنامه اندرویدی مایکروسافت برای ترغیب کاربران به مهاجرت به ویندوز فون


به گزارش فارس به نقل از ورج، این برنامه از روز جمعه از طریق فروشگاه گوگل موسوم به Google Play با این جمله تبلیغاتی در دسترس قرار گرفته است: آیا در نظر دارید وسیله اندرویدی خود را به ویندوز فون تغییر دهید؟

بعد از نصب، برنامه یاد شده گوشی شما را بررسی کرده و به شما اعلام خواهد کرد که می توانید از کدامیک از برنامه‌های اندرویدی بر روی گوشی مجهز به ویندوز 10 استفاده کنید.

البته معمولا بعد از بررسی این برنامه، مشخص خواهد شد که برای تعداد زیادی از برنامه های اندرویدی مشابهی در سیستم عامل همراه ویندوز وجود ندارد. در این موارد مایکروسافت برنامه های همراه دیگری را پیشنهاد می دهد که از برخی از این کارکردها برخوردارند.

مایکروسافت از دو سال قبل وارد بازار تلفن همراه شده ولی تنها دو گوشی مجهز به ویندوز 10 را به تازگی روانه بازار کرده است. این گوشی ها Lumia 950  و 950XL  نام دارند. گوشی های مایکروسافت قبل از این مجهز به ویندوز 8 بودند.

انتهای پیام/آ


ویدیو مرتبط :
gestures beta برنامه جدید مایکروسافت برای ویندوز فون