سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



۵۰ هزار دبیر متوسطه دوم به دوره‌های ابتدایی و متوسطه اول آمدند/ اداره کلاس‌های پنجم و ششم دبستان با ۳ معلم


محمد دیمه‌ور معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در پاسخ به این پرسش که «چرا از دبیران متوسطه دوره دوم در دوره ابتدایی استفاده شد؟»، اظهار داشت: یک پایه را در متوسطه دوم دیگر نخواهیم داشت و از این به بعد، دوره متوسطه دوم با 3 پایه به کار خود ادامه خواهد داد.

وی افزود: بنابراین طبیعی است که یک چهارم دبیران متوسطه دوم ساعت کاری نداشته باشند، ترجیح این بود که از ساعات موظف این افراد در دوره متوسطه اول و از دبیران متوسطه اول در پایه‌های پنجم و ششم دبستان استفاده شود.

دیمه‌ور با بیان اینکه در برخی مناطق به علت تعداد زیاد نیرو از دبیران متوسطه دوم در ابتدایی استفاده کردند، گفت: به عبارت دیگر از معلمان دبیرستانی برای پایه‌های پنجم و ششم دبستان استفاده شد که تدبیری انجام شد تا پایه‌های پنجم و ششم را به صورت تخصصی و چند معلمی یعنی با 3 معلم اداره کنیم که یک معلم اصلی پایه و دو معلم دیگر، دروس تخصصی را تدریس می‌کنند.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: این موضوع انتخاب خواستنی از ناحیه وزارت آموزش و پرورش نبود و لاجرم از این اتفاق بودیم و حدود 50 هزار نفر از این همکاران از متوسطه دوم به متوسطه اول و به ابتدایی آمدند.

دیمه‌ور در پاسخ به این پرسش که «آیا با ابزار رتبه بندی به دبیران اجبار شد تا به ابتدایی بیایند؟»، اظهار کرد: خیر، رتبه‌بندی به هیچ عنوان ابزاری برای فشار به معلمان نبوده و نیست و شرایط برخورداری از رتبه بندی مشخص است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
خاطره جالب معلم علیرضا دبیر از او در کلاس اول دبستان