سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



داعش روسیه را به انجام حملات در داخل این کشور تهدید کرد


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از اسپوتنیک، گروه تروریستی داعش در یک کلیپ 5 دقیقه‌ای اعلام کرد که به زودی حملاتی را در داخل روسیه انجام خواهد داد.

این گروه تروریستی در این کلیپ اعلام کرد که قفقاز را پس خواهد گرفت و ادامه حکمرانی نیروهای سیاه بر این منطقه را متوقف خواهد کرد و کرملین را به تصرف خود درآورده و شریعت را در منطقه تاتارستان روسیه اعمال خواهد کرد.

در ماه اکتبر، گروه داعش از تمامی مسلمانات جهان خواست تا به جهاد علیه شهروندان روسی و آمریکایی که بر اساس گفته این گروه تروریستی در حال انجام جنگ صلیبی علیه مسلمانان بوده، بپردازند.

روسیه از 30 سپتامبر حملات هوایی در سوریه علیه داعش و به درخواست "بشار اسد" رئیس جمهور سوریه را آغاز کرده است.

"سرگی ایوانوف" رئیس دفتر ریاست جمهوری روز سه شنبه گفت که مدت عملیات نظامی روسیه در سوریه به پیشروی ارتش سوریه بستگی دارد.

وی که در جمع روزنامه نگاران صحبت می‌کرد، گفت: در خصوص سوریه، معتقدم که عملیات مدتی طول خواهد کشید و زمان پایان آن به پیروزی ارتش سوریه در عرصه میدانی بستگی دارد.

انتهای پیام/.


ویدیو مرتبط :
‫ایتالیا در معرض تهدید جدی حملات تروریستی داعش‬‎