پزشک جوان خانواده وزیری در«معمای شاه» کیست؟


باشگاه خبرنگاران/ محمود وزیری فرزند دکتر وزیری، در مجموعه تلویزیونی «معمای شاه» است. نقش این شخصیت را امیر یل ارجمند ایفا می‌کند.
محمود وزیری فرزند دکتر وزیری در مجموعه تلویزیونی «معمای شاه» است. نقش این شخصیت را امیر یل ارجمند ایفا می‌کند. امیریل ارجمند پیش از حضور در این سریال دوبار دیگر تجربه همکاری با محمدرضا ورزی را داشته است.

محمود وزیری پسر دکتر وزیری است که برای تحصیل در رشته پزشکی به کشور سوئیس سفر کرده و بعد از اتمام تحصیلات خود به ایران باز می‌گردد. او یکی از فرزندان دکتر وزیری است. دکتر وزیری دو فرزند دیگر دارد که یکی «مسعود» و دیگری «نورآفاق» است. بعد از حضور «محمود» در جمع خانواده، شاهد ورود دختری به نام «گلنار» خواهیم بود که نقش او را نرگس محمدی بازی می‌کند.

بعد از ورود «گلنار» و آشنایی خانواده وزیری با وی صحبت‌هایی مبنی بر ازدواج «محمود» و «گلنار» به میان می‌آید که در قسمت‌های آینده «معمای شاه»، شاهد نتایج این بحث‌ها خواهیم بود.

در این مجموعه تلویزیونی، ارجمند در چهار گریم متفاوت ظاهر شده است. در واقع از سن 18 تا 60 سالگی محمود وزیری به تصویر کشیده شده است. نقش ارجمند در این کار مربوط به بخش داستانی سریال می‌شود، بخشی که به طور خاص و ویژه به آن پرداخته شده است. همچنین محمود وزیری کاراکتری است که سهم مهمی از بخش داستانی را بر عهده دارد. روایت این بخش از کار همراه با وقایع سیاسی سال‌هایی است که برخی از آنها به خوبی در ذهن مردم باقی مانده است. بعضی از آن اتفاقات نیز حداقل برای نسل جدید کمی نا‌آشنا‌ تر است که تماشای این مجموعه زاویه دید جدیدی را به روی مخاطبان می‌گشاید و آن‌ها را با چند و چون رخدادهای به وقوع پیوسته آشنا می‌کند.


ویدیو مرتبط :
تصاویری از همسران شاه در سریال معمای شاه