مذهبی


2 دقیقه پیش

پیشگویی امام صادق (ع) از فتنه های آخرالزمان و راه های مقابله باآن!

به گزارش «شیعه نیوز»، باور و پذیرش این واقعیت ها برای سخت است که قبول کنیم امروز ما در دنیایی زندگی می کنیم که آلودگی های روحی، دامان همه بشریت را فرا گرفته است، حفظ ایمان ...
2 دقیقه پیش

تصویر کعبه در 140 سال پیش

چقدر زیبا ، ساده و بی آلایش با این تصویر چقدر آدمی احساس آرامش میکنه چه برسه به اینکه اونجا حضور داشتی ، ولی امروزه روز . . . . . لعنت خدا بر آل سعود



سفیر عربستان اسد را به صدام و قذافی تشبیه کرد


نماینده عربستان در اتحادیه عرب در نشست فوق العاده این سازمان که برای بررسی تحولات حلب برگزار شد، رئیس جمهور سوریه را به معمر قذافی و صدام حسین تشبیه کرد.

به گزارش «شیعه نیوز»، «احمد عبدالعزیز قطان» سفیر عربستان در مصر و نماینده این کشور در اتحادیه عرب، «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه را «جنایتکار» نامید.

پایگاه خبری «آی24»، گزارش داد قطان همچنین اسد را به «معمر قذافی» حاکم سابق لیبی و «صدام» دیکتاتور پیشین عراق تشبیه کرده و گفته: رئیس جمهور سوریه نیز به سرنوشت این دو دچار خواهد شد.

نماینده عربستان در اتحادیه عرب در نشست فوق العاده این اتحادیه که روز چهارشنبه (امروز) با حضور نمایندگان دائمی کشورهای عضو برای بررسی تحولات حلب برگزار شده بود گفت: تاریخ فراموش نمی‌کند که همپیمانان سوریه از این کشور حمایت کرده‌اند.

این مقام سعودی انتقادها به کشورش درباره حمایت ریاض از مخالفان مسلح بشار اسد را بی‌اساس خواند و گفت این انتقادها در حالی مطرح می‌شود که حزب الله نقش اصلی در به درازا کشیدن شدن بحران سوریه را دارد.

طی دو هفته اخیر تروریست‌هایی که کشورهای غربی آنان را معارضه میانه‌رو می‌نامند، با حملات خمپاره‌ای مردم شهر حلب را هدف قرار دادند که در نتیجه آن ده‌ها تن از کودکان و زنان جان باختند و صدها نفر مجروح شدند.

این اقدام تروریست‌ها بعد از شکست در نبرد حلب و تصرف حومه جنوبی این استان و ناتوانی در فشار به دولت سوریه برای امتیازگیری در مذاکرات ژنو صورت گرفته است.

با این وجود رسانه‌های کشورهای حامی تروریست‌های مخالف بشار اسد با تبلیغات رسانه‌ای تلاش می‌کنند ارتش سوریه را مسئول حمله به حلب معرفی کنند.

انتهای پیام/ 852


ویدیو مرتبط :
مقایسه جالب پادشاه عربستان با صدام (صدام جدید)