علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



نقشه راه بازی های رایانه ای باید تدوین شود


به گزارش روز دوشنبه ایرنا از مركز ملی فضای مجازی، امیر خوراكیان در بازدید از بنیاد ملی بازی های رایانه ای افزود: در حال حاضر كاربری ابزارها عوض شده و بهره‏برداری از قالب ها متفاوت شده است؛ به عنوان مثال، بازی ها كاربردی بیش از یك سرگرمی دارند.
معاون محتوای مركز ملی فضای مجازی كشور اظهار كرد: باید بررسی كنیم كه مسئله اساسی در زمینه بازی و كلید طلایی حل آن چیست تا بتوانیم بخش عمده ای از مسائل را حل كنیم و باید از زاویه دید خانواده‏‏ها و مردم به مسئله نگاه كنیم و نیاز آن‏ها را شناسایی كنیم تا به آن پاسخ دهیم.
معاون محتوای مركز ملی فضای مجازی اظهار داشت: در حوزه بازی های رایانه ای تهیه اسناد ٣٠ درصد كار است و ٧٠ درصد اقدامات پس از آن است كه ما به دنبال آن و نقش قرارگاهی مركز هستیم كه هدف از این بازدید نیز بررسی ظرفیت، توانایی و آمادگی بنیاد برای اجرای آن ٧٠ درصد است.
در این بازدید مهندس كریمی قدوسی مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به ارایه تحلیلی از وضعیت تولید و مصرف بازی‏های رایانه‏ای در سطح جهان پرداخته و راهبردهای توسعه صنعت و بازار بازی های رایانه ای در بنیاد مورد بررسی قرار گرفت.
معاون محتوای مركز ملی فضای مجازی كشور از بخش های مختلف بنیاد ملی بازی های رایانه ای شامل رده بندی بازی های رایانه ای، نظارت، حمایت و پژوهش بازدید كرد.
علمی (1) ** 1201 **1440

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تدوین نقشه راه همکاری های اقتصادی ایران با دیگر کشورها