ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تشویق بازیکن جنجالی و شعار علیه مدیرعامل باشگاه سپاهان


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال اهواز در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر عصر امروز از ساعت 17 در ورزشگاه فولادشهر با حضور حدود 500 تماشاگر آغاز شد که در پایان دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

* هواداران حاضر در ورزشگاه بنری را با خود آورده بودند که روی آن نوشته شده بود «سلطان محرم نویدکیا» این حمایت هواداران در حالی است که نویدکیا در هفته‌های اخیر حواشی زیادی از جمله درگیری با استیماچ را بوجود آورده بود. همچنین هواداران نویدکیا را مورد حمایت خود قرار دادند. تمامی این اتفاقات در حالیست که امروز هم از سوی باشگاه، نویدکیا در حالیکه با استیماچ درگیری‌هایی داشت به عنوان عضو کمیته فنی معرفی شد!

* در حالیکه توپ و میدان در اختیار تیم سپاهان بود اما اصفهانی ها نتوانستند بیش از یک بار دروازه تیم قعرنشین جدول را باز کنند و در یک صحنه حتی عادل کلاه‌کج بازیکن استقلال اهواز تیرک دروازه سپاهان را به لرزه درآورد.

* استیماچ سرمربی تیم فوتبال سپاهان به شدت به داور و کمک داور این بازی معترض بود.

* هواداران پس از تساوی سپاهان مقابل تیم قعرنشین جدول در دیداری خانگی شعارهایی را علیه اصغر باقریان مدیرعامل این باشگاه سر دادند و خواستار رفتن او شدند.

انتهای پیام/ا


ویدیو مرتبط :
شعار "حیا کن رها کن" هواداران تراکتورسازی علیه مدیرعامل