سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حوادث/ شرور مغرور پس از دستگیری: دوست داشتم همه از من بترسند


حوادث/ شرور مغرور پس از دستگیری: دوست داشتم همه از من بترسندایران/ شرور آبادانی که تنها برای خود بزرگ‌بینی اقدام به تیراندازی و قدرت‌نمایی می‌کرد از سوی پلیس دستگیر شد.

سرهنگ حسین کهیایی رئیس پلیس آبادان گفت: در پی گزارش‌های مشابهی از مردی به نام علی درخصوص اینکه وی با دردست داشتن کلاشنیکف اقدام به تیراندازی و عرض اندام می‌کند و در چند مراسم عزا و عروسی با تفنگ چند نفر را زخمی کرده است، دستگیری این شرور در دستور کار مأموران پلیس امنیت قرار گرفت. وی افزود: مأموران با مراقبت و شگردهای پلیسی و با استفاده از منابع اطلاعاتی سرانجام توانستند مخفیگاه علی را در یکی از روستاهای جرم‌خیز اطراف آبادان شناسایی کنند و با حکم قضایی جمعه شب زمانی که وی در مخفیگاهش مشغول استراحت بود مأموران پلیس امنیت عمومی آبادان وی را دستگیر کردند و یک تفنگ جنگی از او به دست آوردند. علی گفت: «6 مرد را مورد حمله قرار داده‌ام و در یک خانواده متوسط بزرگ شده‌ام و دلیل شرارت‌هایم خودنمایی و بزرگ جلوه دادن بوده است. دوست داشتم همه از من بترسند و به همین دلیل بوده که عرض اندام می‌کردم.»

بنابه این گزارش، علی چند بار به در خانه‌های مردم نیز تیراندازی کرده است. دستگیری علی، موجی از خوشحالی را در میان مردم به وجود آورد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: ایران


ویدیو مرتبط :
‫مهدی طارمی:پرسپولیس را دوست داشتم ولی همه میدانستند اگر رضایتنامه داشتم میرفتم اروپا‬‎