سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



برنامه موزیک سامسونگ برای استفاده از صفحه خمیده (Edge Screen) مدل های اج به روز شد


برنامه موزیک سامسونگ برای استفاده از صفحه خمیده (Edge Screen) مدل های اج به روز شدترنجی/ سامسونگ در به روزرسانی اندروید 6 و دستگاه های جدید خود برنامه موزیک (Music) خود را که به صورت پیش فرض روی دستگاه های پیشین این شرکت نصب می شد را ارایه نکرده است و ترجیح داده تا پخش کننده موزیک گوگل را استفاده کند. پس از مدتی اما این شرکت اقدام به ارایه برنامه موزیک خود روی فروشگاه نرم افزاری گوگل کرده است تا علاقه مندان به روش همیشگی سامسونگ بتوانند نیاز خود را برطرف کنند. حالا این برنامه یک به روزرسانی جدید دریافت کرده است که بیشتر می تواند مورد توجه دارندگان دستگاه های Edge سامسونگ باشد.

در به روزرسانی جدید برنامه موزیک سامسونگ با نگاهی ویژه به دستگاه های اج (Edge) شما اگر یکی از این دستگاه ها را داشته باشد قادر به کنترل پخش کننده موسیقی از لبه خمیده دستگاه خواهید بود. حال اینکه چقدر می تواند کارا تر از کنترل موزیک از پنل اعلانیه ها باشد را دقیقا نمی دانم اما قابلیت جذابی به نظر می رسد.

این برنامه هم اکنون با گلکسی اس 7، اس 7 اج، گلکس اس 6 و گلکسی نوت 5 و گلکسی جی 7، جی 5 و جی 3 سال 2016 سازگار است. این به روزرسانی علاوه بر موارد ذکر شده باگ های جزیی را رفع نموده و دسترسی به بخش های مختلف را راحت تر کرده است.

شما از چه پخش کننده موسیقی استفاده می کنید؟ آیا پخش کننده موسیقی گوگل را می پسندید یا برنامه های پیش فرض رابط کاربری های شرکت ثالث و یا برنامه های توسعه دهنده های دیگر؟



مطالب جذاب، داغ و آموزشی فناوری اطلاعات در کانال تلگرامی «آی تی»

منبع: ترنجی


ویدیو مرتبط :
سامسونگ گلکسی نوت اج با صفحه نمایش خمیده / Note Edge