سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سفر روحانی به یونسکو


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت علوم، خانم ایرینا بوکووا مدیرکل یونسکو در دیدار با فرهادی، وزیر علوم، تحقیقات وفناوری کشورمان در حاشیه اجلاس سی‌و هشتم کنفرانس عمومی یونسکو با اشاره به نقش سازنده و جایگاه ویژه کشورمان برای یونسکو، سفر دکتر روحانی، رئیس جمهور ایران به یونسکو را فرصت مغتنمی برشمرد و اظهار داشت: مشتاقانه منتظر سفر ایشان هستیم.

فرهادی نیز در این دیدار با برشمردن موضوعات مورد علاقه طرفین به دستاوردهای کشورمان در عرصه‌های علم و فناوری، میراث فرهنگی وارتباطات اشاره کرد و اظهار داشت: ارتقای سطح روابط با یونسکو در دستور کاری جمهوری اسلامی ایران قرار دارد و تلاش‌های جدی ایران برای دستیابی به اهداف برنامه‌های مصوب و مورد اجماع یونسکو در جریان است.

کنفرانس عمومی یونسکو به مدت دو هفته از 12 تا 27 آبان‌ماه درمقر این سازمان در پاریس در حال برگزاری است و دکتر روحانی، رئیس جمهو کشورمان به دعوت مدیرکل یونسکو قرار است، روز دوشنبه 25 آبانماه در «اجلاس سران» شرکت و به مناسبت هفتادمین سالگرد امضای سند تآسیس یونسکو سخنرانی کند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
سفر معراج سفر مکانی بوده یا سفر روحانی؟