سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



برپایی ایستگاه سلامت در مترو/ مسافران رایگان معاینه می شوند


به گزارش ایرنا به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شركت بهره برداری مترو تهران محمد صائبی با اشاره به اینكه ایستگاه های سلامت در روز ششم و هفتم اردیبهشت ماه در ایستگاه های تجریش، نیرو هوایی، سعدی، فردوسی و مولوی بر پاست افزود: در این ایستگاهها با انجام تست قند خون و فشار خون غربالگری صورت می گیرد.
وی تصریح كرد: این پایگاه ها با هدف توجه ویژه به ارتقای سلامت افراد، جهت آگاه سازی و اطلاع رسانی در خصوص غربالگری بیماری دیابت بر پا شده اند.
صائبی در ادامه از برپایی پایگاه های غربالگری قند و فشار خون در روز پنج شنبه 9 اردیبهشت ماه نیز در 73 ایستگاه مترو تهران خبر داد و گفت: شهروندان می توانند از ساعت 7 الی 16 با مراجعه به این پایگاهها كه با همكاری گروه دانشجویی دستان بهشتی (وابسته به دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی) بر پا می شود از خدمات ارائه شده به صورت رایگان استفاده كنند.
معاون فرهنگی اجتماعی شركت بهره برداری مترو تهران در كنار اجرای این برنامه ها جهت آشنا نمودن مردم با فعالیت های معاونت فرهنگی و اجتماعی مترو تهران اقدامات متنوعی از جمله نصب تابلوهای نقاشی برجسته در زمینه پیشگیری از اعتیاد؛ توزیع تراكت بروشور در زمینه پیشگیری از معلولیتها و آسیب های اجتماعی و تنبلی چشم كودكان؛ ارائه خدمات مشاوره رایگان؛ اجرای مسابقه نقاشی با موضوع هفته سلامت؛ نیز صورت می گیرد.
تهرام/7243//1348

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
سقوط زنی درون چاله ای در ایستگاه مترو و نجاتش توسط سایر مسافران