ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پایان مسابقات تنیس روی میز معلولان با قهرمانی تیم‌های هیئت قم و بنیاد شهید


به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، مهدی آرمندنیا، رئیس انجمن تنیس روی میز جانبازان و معلولین با اعلام این خبر گفت: در این مسابقات 92 ورزشکار در قالب 11 تیم حضور داشتند و مسابقات در دو بخش ایستاده و نشسته، در 10 کلاس پزشکی مختلف برگزار شد.

وی افزود: در پایان مسابقات و در بخش ایستاده تیم هیئت قم قهرمان شد، عنوان نایب قهرمانی به شهرداری تبریز رسید و شهرداری کلاله گلستان نیز سوم شد. در بخش نشسته نیز تیم بنیاد شهید و امورایثارگران تهران در جایگاه اول ایستاد، موسسه مالی و اعتباری عسکریه خراسان رضوی دوم شد و تیم‌های هیئت البرز و شهرداری تبریز به عنوان سوم مشترک دست یافتند.

رئیس انجمن تنیس روی میز خاطرنشان کرد: در این مسابقات تیم‌های هیئت همدان، شهید نمر تهران، بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران، هیئت البرز، هیئت قم، شهرداری تبریز، هیئت خراسان رضوی، موسسه مالی و اعتباری عسکریه خراسان رضوی و شهرداری کلاله گلستان حضور داشتند و برخی از این تیم‌ها در هر دو گروه نشسته و ایستاده بازیکن اعزام کرده بودند و دو تیم داشتند.

آرمندنیا عنوان کرد: مسابقات در روزهای 17 و 18 دی ماه به میزبانی قزوین برگزار شد و در کنار آن یک دوره بازآموزی جهت آشنایی داوران، مربیان و بازیکنان حاضر در مسابقات با آخرین تغییرات روی داده در قوانین و مقررات، به مدرسی حسین کریم‌پور، داور بین‌المللی تنیس روی میز برگزار شد.

وی ادامه داد: در پایان به نفرات برتر کلاس‌های دهگانه، جوایزی اهدا شد و تیم‌های برتر نیز کاپ و مدال قهرمانی دریافت کردند. در خلال برگزاری مسابقات شاهد حضور محمدی رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین، رسولی معاون اداره کل ورزش و جوانان استان، پارسا از مسئولان هیئت تنیس روی میز بودیم. البته جای خوشحالی داشت که چند نفر از پیشکسوتان رشته تنیس روی میز با حضور خود باعث هرچه پر رونق‌تر شدن این رقابت‌ها شده بودند.

رئیس انجمن تنیس روی میز خاطرنشان کرد: سطح فنی مسابقات قابل قبول بود و حضور ملی‌پوشان و بازیکنان جوان بر افزایش کیفیت رقابت‌ها افزوده بود. جا دارد از همکاری حسین کریم‌پور به عنوان سرپرست فنی و حسن سرحدی به عنوان سرداور مسابقات و همه کسانی که در برگزاری این رقابت‌ها با انجمن تنیس روی میز همکاری داشتند، قدردانی کنم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
بازگشت تیم ملی تنیس روی میز ایران از مسابقات اپن فنلاند