لیلا رجبی از انزوا خارج می‌شود؟


به گزارش مشرق، به نظر می‌رسد مشکلاتی که بر سر راه ادامه تمرینات لیلا رجبی وجود داشت، برطرف شده و حالا اراده این بانوی پرتاب وزنه المپیکی می‌تواند او را به مسیر تمرینات بازگرداند.

رجبی پس از حضور مجید کیهانی در رأس فدراسیون دوومیدانی برنامه خود را به رئیس جدید ارائه داد که البته مورد تأیید قرار نگرفت. پس از این موضوع به یک باره موجی از ناامیدی رجبی را فرا گرفت و او به بهانه عدم توجه تمریناتش را کنار گذاشت و خانه نشین شد. این انزوا باعث تحت فشار قرار گرفتن فدراسیون دوومیدانی شد تا اینکه کیهانی در مرحله دوم ارائه برنامه از سوی رجبی، این برنامه را تأیید کرد. بر همین اساس روز پنجشنبه گذشته جلسه‌ای میان مسئولان فدراسیون و رجبی برگزار شد؛ جلسه‌ای که خروجی مثبتی داشت و این مسئله باعث رضایت طرفین شد.

قرار بر آن شد از سوی فدراسیون دوومیدانی ماهیانه مبلغ 6 میلیون تومان به حساب رجبی واریز شود تا او بتواند براساس آن، برنامه‌های المپیکی‌اش را دنبال کند. نخستین پرداخت پول به بانوی پرتاب وزنه کشورمان در ابتدای هفته جاری صورت گرفت و مبلغ 5 میلیون و 400 هزار تومان به حساب او واریز شد.

همه این توافقات در حالی صورت گرفته که رجبی هنوز در خانه است و نتوانسته مشکلات قبلی را فراموش کند و به ذهنیت یک ورزشکار المپیکی دست یابد.

رجبی قرار است تا انتهای سال 94 و پس از مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا در تهران تمریناتش را ادامه دهد و پس از آن نیز تا زمان آغاز المپیک به بلاروس برود و در آن کشور اروپایی تمرینات خود را پیگیری کند.


ویدیو مرتبط :
گریه های لیلا رجبی