سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کشف یک میلیون نخ سیگار قاچاق در اسدآباد


سرهنگ اسماعیل جمشیدی یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به مأموریت‌های فرماندهی این شهرستان در مقابله با کالای قاچاق، اظهار کرد: در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در رابطه با اقتصاد مقاومتی، مقابله با قاچاق کالا و برخورد با جرائم اقتصادی تشدید شده است.
وی تصریح کرد: علاوه بر کشف محموله سیگار قاچاق ، به تازگی یک محموله کفش خارجی که غیر بهداشتی هم بود با ارزش 300 میلیون ریال از قاچاقچیان کشف شده است.
فرمانده انتظامی اسدآباد همچنین از نابودی باند هفت نفره سارقان موتورسیکلت خبر دارد و افزود: هفت دستگاه موتورسیکلت مسروقه از این افراد کشف و ضبط شده است.
جمشیدی در ادامه به افزایش 50 درصدی کشف مواد مخدر امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل اشاره کرد و گفت: در این مدت دستگیری خرده فروشان مواد مخدر 25 درصد و جمع آوری معتادان خیابانی 30 درصد افزایش داشت.
اسدآباد به لحاظ قرار گرفتن در شاهراه اصلی و محل تلاقی شش استان غربی کشور از نقاط پرتردد برای حمل و نقل کالا است.
شهرستان اسدآباد 110 هزار جمعیت دارد و در 45 کیلومتری همدان واقع شده است.
7527/6993

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
کشف و ضبط سیگار قاچاق درون تنه درختان