سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نمایندگان مجلس از انتصاب حجت‌الاسلام رئیسی به تولیت آستان قدس رضوی تشکر کردند


به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به مقام معظم رهبری از انتصاب حجت‌الاسلام رئیسی به سمت تولیت آستان قدس رضوی تقدیر و تشکر کردند. متن نامه نمایندگان به شرح ذیل است:

محضر مبارک حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای

رهبر معظم جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

با عرض ادب و احترام و با عرض تسلیت درگذشت حجت‌الاسلام و المسلمین مرحوم جناب آقای واعظ طبسی، خدا را شاکریم که به جای آن مرحوم، شخصیتی فاضل، صدیق، صحیح‌العمل، مدیر و مدبر، علاقمند به کار، فعال و موفق در تمامی سمت‌های محوله تاکنون، جناب حجت‌الاسلام و المسلمین آقای رئیسی با این سمت مهم منصوب شدند.

این انتصاب که همانند همه انتصابات حضرتعالی حساب شده و به جا بود، تحسین همگان را با خود داشت. رجاء واثق داریم که جناب آقای رئیسی در این جایگاه نیز موفق خواهند شد.

مجلس شورای اسلامی به سهم خود آمادگی هرگونه کمک و همراهی را با جناب ایشان خواهد داشت، خدای سبحان عمر بابرکت حضرتعالی را طولانی و سایه مبارکتان همواره بر سر مسلمین جهان پایدار و استوار بماند. ان‌شاءالله.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
بیانات تولیت آستان قدس رضوی