ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



بازگشت قلعه‌نویی به لیست سپاهان


  X  

تاریخ خبر : شنبه 1394.08.16 - 19:21

بازگشت قلعه‌نویی به لیست سپاهان

ورزش 3/ امیر قلعه‌نویی سرمربی سابق طلایی‌پوشان یکی از گزینه‌های سرمربیگری سپاهان است.
در حالی که گفته می‌ شد 3 مربی خارجی شانس های اصلی در دست گرفتن سرمربیگری سپاهان خواهند بود، اصغر باقریان مدیرعامل سپاهان می‌گوید: امیر قلعه‌نویی و زلاتکو کرانچار نیز جز گزینه‌های ما هستند.
قلعه‌نویی جز اولین کسانی بود که سپاهانی‌ها با وی باب مذاکره را باز کردند اما این خبر خیلی زود از سوی مدیران این باشگاه تکذیب شد و حالا باقریان مجددا از احتمال حضور مجدد او در اصفهان می‌ گوید. شرایط مالی سپاهان برای عقد قرارداد از مهمترین دلایلی است که شانس گزینه های ایرانی را بالا می‌ برد. به جز قلعه‌نویی منصور ابراهیم‌زاده نیز شانس نشستن روی نیمکت سپاهان را دارد.
باقریان می گوید: پس از بررسی های مختلفی که داشتیم پنج گزینه را برای هدایت سپاهان انتخاب کردیم و به احتمال زیاد ظرف سه روز آینده شایسته ترین گزینه را به هواداران معرفی خواهیم کرد و مسئولیت فنی تیم فوتبال سپاهان را برعهده او می گذاریم.
باقریان ادامه داد: در میان 5 گزینه مورد نظر مربیان ایرانی و خارجی حضور دارند و برنامه ارائه شده از طرف آنها را با دقت بررسی خواهیم کرد.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
اعتراض قلعه نویی به بازی جمعه با سپاهان