سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



خشم لیبرمن از اقدام وزیرخارجه سوئد در تشبیه حملات تروریستی پاریس با نزاع اسرائیل و فلسطینی‌ها


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «آویگدور لیبرمن» رهبر حزب «اسرائیل بیتنا»، سخنان «مارگوت والستروم» وزیر خارجه سوئد که حملات تروریستی پاریس را به نزاع اسرائیل-فلسطینی‌ها ارتباط داده بود، را محکوم کرد.

به گزارش پایگاه خبری «عاروتص شوع»، لیبرمن گفت: «تلاش وزیر خارجه سوئد برای تشبیه حملات داعش در پاریس با منازعه اسرائیل و فلسطینی‌ها اقدامی غیرقابل قبول و ریاکارانه است که یادآور رفتار سوئد در طول جنگ جهانی دوم است؛ یعنی زمانی که این کشور به تجارت با آلمان نازی ادامه داد و فولاد و آهن در اختیار این کشور قرار داد، در حالی که می‌دانست این اقلام ارتش ورماخت (وابسته به ارتش نازی) را در جنگ با متحدان خود تقویت می‌کند و همچنین کاملا مطلع بود کوره‌های آتش‌سوزی در آشویتس، برگن-بلزن، ماوتهاوزن و اردوگاه‌های دیگر به سرعت به کار خود ادامه می‌دهند».

وی در صفحه فیس‌بوک خود نوشت: «ارتباط میان سوئد آن زمان و سوئد کنونی بسیار بیشتر از ارتباطی است که وزیر خارجه سوئد می‌کوشد میان حملات پاریس و نزاع اسرائیل و فلسطینی‌ها برقرار کند».

خانم والستروم در اظهارات دوشنبه (دیروز) خود گفته بود سیاست‌های خصمانه‌ای که تل‌آویو علیه مردم فلسطین در پیش گرفته، رسوایی این رژیم در میان جامعه بین‌الملل را در پی داشته است.

وی ضمن تاکید بر اینکه جنایت‌های اسرائیلی علیه فلسطین نخواهد توانست صلح را در منطقه برقرار کند، افزود سیاست‌های این رژیم شکست خواهد خورد.

انتهای پیام/م


ویدیو مرتبط :
حملات تروریستی پاریس