سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ماجراهای سرآشپز؛ معرفی بازی Chef Town: Cooking Simulation


ماجراهای سرآشپز؛ معرفی بازی Chef Town: Cooking Simulation

فرض کنید که به عنوان یک آشپز تازه کار، وارد شهری غریب شده اید و قصد راه اندازی یک رستوران شیک و مجلل را در آن دارید. اولین اقدامتان چیست؟ به سراغ مواد اولیه می روید، روی دکوراسیون تمرکز می کنید یا پیش از همه به فکر جمع آوری یک پرسنل خوب هستید؟

بازی Chef Town شما را در چنین موقعیتی قرار داده؛ یک شبیه ساز رستوران داری که در آن باید هنر آشپزی و قدرت مدیریتی تان را به رخ مردم شهر بکشید تا بهترین سرآشپز دنیا باشید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

لذت بازی هایی همچون Chef Town در روند پیشرفت آهسته آنهاست: یک ساختمان خالی تحویل می گیرید، برای دکوراسیون و خرید مواد اولیه و استخدام پرسنل عرق می ریزید تا در نهایت به جایی برسید که از رستوران پول پارو کنید.

Chef Town بر خلاف بازی های کژوال و بچه گانه دیگر، یک چالش رستوران داری واقعی است. برای تهیه مواد اولیه باید پشت رستوران یک باغ احداث کنید و محصولات را با دست خودتان بکارید.

Chef Town 2

از آن طرف باید به چینش دکوراسیون، استخدام گارسون و سرآشپز و رسیدگی به سفارشات مشتری ها مدیریت کنید و در کنار این کارها به اضافه کردن غذاهای جدید به منوی رستوران توجه داشته باشید.

وقتی که رستورانتان کمی سر و سامان گرفت و جیبتان سنگین شد، حالا می توانید به فکر شعبه های فرعی باشید؛ مغازه های فروش لبنیات، نان و شکلات احداث کنید و برندتان را گسترش دهید.

اگر دوستان فیسبوکی تان هم در Chef Town رستوران دارند، می توانید از طریق بازی با آنها معامله کنید و حتی به رستوران هایشان سر بزنید. برای چالش رستوران داری آماده اید؟ Chef Town به رایگان در iOS و اندروید در اختیار شماست.

در صورت بروز مشکل برای دانلود از گوگل پلی، مراجعه به این لینک را به شما توصیه می کنیم.

Chef Town: Cooking Simulation Chef Town: Cooking Simulation قیمت : رایگان سازنده : Nanobit Games سیستم عامل : iOS و اندروید حجم : 78.9 / 72 مگابایت

برچسب‌ها:Chef Town: Cooking Simulationبازی های شبیه سازدانلود اپلیکیشن اندرویددانلود بازی Chef Town: Cooking Simulationدانلود بازی iOSدانلود بازی آیفوندانلود بازی اندروید

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
Chef Town: Cooking Simulation