فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



سر زدن به محله‌های قدیمی تلویزیون در برنامه «تا همیشه»


به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس،‌ در بخش پربیننده هدفون این برنامه تیتراژ مجموعه کودک «الستون و ولستون» شنیده خواهد شد. بخش کتابخانه ملی با اجرای مینا هاشمی نیز به مرور اخبار قدیمی رخ داده در این روزها خواهد پرداخت.

سادگی و روانی دو جزء کیفی و رواییِ مجموعه های «محله برو بیا» و «محله بهداشت» بود که باعث می شد بزرگ‌ترها هم پا به پای فرزندان‌شان به تماشای این مجموعه های سرگرم‌کننده و خاطره‌انگیز دهه 60 بنشینند؛ بنابراین حضور محمود جعفری بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در این برنامه می تواند به زنده شدن خاطراتی به یادماندنی منجر شود.

این مجموعه تلویزیونی سفری به دوران کودکی پدر و مادرهای امروز است، در این برنامه با پخش فیلم های سینمایی و عروسکی دهه‌ های 50 و 60 ،گزارش مردمی، حضور مجریان قدیمی ،‌ وله ، پلاتو و زیرنویس‌های مرتبط و نمایش نقاشی‌ به گذشته سفر خواهیم کرد. 

برنامه ترکیبی «تا همیشه» به تهیه کنندگی و کارگردانی ماجد بازرگان و اجرای گیتی خامنه کاریست از گروه کودک و نوجوان که پنجشنبه از ساعت 18 روی آنتن شبکه دو می رود و بازپخش آن جمعه ساعت 12:30 خواهد بود.

انتهای پیام/

http://fna.ir/2QZI6H


ویدیو مرتبط :
سر زدن به خوبا محله...