سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مسابقه «یادداشت‌ و مقاله نویسی با محوریت ۱۶ آذر» برگزار می‌شود


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور (دفتر تحکیم وحدت) مسابقه بزرگ «یادداشت‌ و مقاله نویسی با محوریت 16 آذر» را برگزار می‌کند.

بنابراین گزارش، علاقمندان می‌توانند آثار خود را با موضوعات «دانشجو و لزوم آرمان گرایی»، « دانشجو، دانشگاه و مطالبه‌گری» و « بررسی تاریخی جریان نفوذ در جنبش دانشجویی ایران اسلامی» تا 13 آذر 94 به نشانی [email protected] ارسال کنند.

لازم به ذکر است، مقالات و یادداشت‌های برتر به مرور در پایگاه‌های خبری معتبر و روزنامه‌های کثیرالانتشار به نام صاحب اثر منتشر خواهد شد و به آثاری که رتبه اول تا سوم به انتخاب هیات داوران را کسب کنند جوایزی به صورت وجه نقد اهدا می‌شود.

انتهای پیام/

http://fna.ir/MQRXF6


ویدیو مرتبط :
مسابقه مقاله نویسی