سهل انگاری شرکت نفت در ارومیه فاجعه آفرید + تصاویر


شهروند خبرنگار آذربایجان غربی؛

با رها کردن فرآورده‌های نفتی توسط شرکت نفت استان آذربایجان غربی در جوب آب شهر، آتش سوزی گسترده در ارومیه رخ داد. شهروند خبرنگار حاضر در محل، تصاویری از آتش سوزی را برای باشگاه خبرنگاران ارسال کرد.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پی این سهل انگاری جوب آب خیابان‌های ارومیه "سه راه دخانیات" به طول تقریبی ۵ کیلومتر آتش گرفت و در طول مسیر صدها میلیون تومان به شهروندان ارومیه‌ای خسارت وارد کرد.

به گفته خبرنگار حاضر در محل حادثه، شعله‌های آتش تا ارتفاع ۳ متری زبانه می‌زدند و همه چیز را در مسیر خود به خاکستر تبدیل می‌کردند. درختان اطراف، اجناس و کالاهای ده‌ها مغازه‌دار، یک دستگاه خوردوی سمند و یک دستگاه تانکر در شعله‌های آتش سوختند.

خوشبختانه ماموران آتش نشانی با حضور به موقع در صحنه از گسترش آتش سوزی به دیگر بخش‌های شهر جلوگیری به عمل آوردند. هنوز علت اصلی آتش گرفتن این مواد مشخص نشده است.

منبع: محمد - ارومیه

وقوع آتش سوزی گسترده در ارومیه + تصاویروقوع آتش سوزی گسترده در ارومیه + تصاویروقوع آتش سوزی گسترده در ارومیه + تصاویروقوع آتش سوزی گسترده در ارومیه + تصاویروقوع آتش سوزی گسترده در ارومیه + تصاویروقوع آتش سوزی گسترده در ارومیه + تصاویروقوع آتش سوزی گسترده در ارومیه + تصاویروقوع آتش سوزی گسترده در ارومیه + تصاویروقوع آتش سوزی گسترده در ارومیه + تصاویروقوع آتش سوزی گسترده در ارومیه + تصاویر وقوع آتش سوزی گسترده در ارومیه + تصاویروقوع آتش سوزی گسترده در ارومیه + تصاویر وقوع آتش سوزی گسترده در ارومیه + تصاویربرای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

برای ارسال سوژه‌های خبری خود اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
لزوم رسیدگی به سهل انگاری وزارت نفت در استخدام