سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فیلم سینمایی «پی 22» از 15 آذر ماه اکران می شود


به گزارش ایرنا از بنیاد شهید، حسینعلی بیات گفت: این اثر سینمایی بخشی از داستان زندگی یکی از فرماندهان نیروی دریایی ارتش را روایت می کند و هادی ساعی، امین حیایی، افسانه بایگان، نسرین مقانلو و الهه حصاری در آن ایفای نقش می کنند.
وی ادامه داد: فیلم سینمایی «پی 22»، روایتگر حماسه ناوچه جوشن در سال 67 در درگیری با نیروهای آمریکایی از تولیدات گروه تلویزیونی شاهد از 15 تا 30 آذر ماه در سینماهای کشور اکران می شود.
بیات با بیان اینکه این فیلم، یک اثر ترویجی است، افزود: هرچه از دوران دفاع مقدس فاصله می گیریم، ضرورت بیان رشادت ها، جانبازی ها و سلحشوری های رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی بیش از پیش احساس می شود.
مدیر گروه تلویزیونی شاهد خاطرنشان کرد: فیلم سینمایی «پی 22» با به تصویر کشیدن صحنه های از خودگذشتگی جان برکفان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس، توانسته گوشه ای از این حماسه بزرگ را در قالب فیلم به نسل های کنونی کشور ارائه دهد.
فیلم سینمایی «پی 22»، 14 دی سال گذشته(1393) با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و امیر دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش و جمعی از کارشناسان فرهنگی در مجتمع فرهنگی سیدالشهدا(ع) اکران خصوصی شد.
اجتمام ** 7268 ** 1071

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
اکران خصوصی فیلم سینمایی چارسو