سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



یک میلیون و350هزار خانوار از پوشش بیمه روستایی وعشایری برخوردارند


محمدرضارستمی روز پنجشنبه در گفت وگو خبرنگار ایرنا در گچساران از فعالیت سه هزار کارگذار بیمه اجتماعی،کشاورزی و عشایری خبرداد و گفت: 50درصد از این تعداد از طریق دهیاری ها و سایر آن مربوط به تعاونی های روستایی است.
وی واگذاری امور بیمه اجتماعی،کشاورزی و عشایری به کارگذاری های بخش خصوصی و افزایش 20درصدی تعداد مستمری بگیران بیمه اجتماعی، کشاورزی وعشایری را از برنامه های امسال این صندوق برشمرد.
معاون وزیرتعاون ،کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: تاکنون 70هزار کشاورز غیرساکن ،70هزار خانوار عشایری و130 راننده در این طرح بیمه شده اند.
رستمی تعداد مستمری بگیران این صندوق بیمه اجتماعی ، روستایی وعشایری درکشور را 30 هزار نفر اعلام کرد.
وی گفت: ساکنین شهرهای زیر20هزار نفر مشمول پوشش بیمه اجتماعی، روستایی و عشایری هستند.
عیسی کریمی مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی، روستایی و عشایری کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت: 16هزار و500خانوار در این استان از پوشش بیمه این صندوق برخوردارند.
6162

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مدیریت خانوار روستایی در نرم افزار جامع دهیاری ترز