فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



پیکر دومین شهید مدافع حرم حضرت زینب (س) در قزوین تشییع شد


به گزارش ایرنا، این مراسم که با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و جمعی از مردم و مسوولان و خانواده های معظم شهدا برگزار شد، پیکر پاک این شهید والامقام از امامزاده اسماعیل (ع) قزوین به سمت گلزار مطهر شهدا تشییع شد.
در این مراسم ضمن ادای احترام نظامی توسط نیروهای نظامی حاضر در مراسم، مداحان اهل بیت (ع) به قرائت زیارت عاشورا و مصیبت اهل بیت سلام الله پرداختند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین شهادت، دومین شهید مدافع حرم استان، بسیجی شهید حمید سیاهکالی مرادی را تسلیت گفت و افزود: تمامی کسانی که در کشور سوریه در حال دفاع از حرم عقیله بنی هاشم و مبارزه علیه تروریست ها هستند، همگی بصورت داوطلبانه و با هدف دفاع از حریم اهل بیت عازم سوریه شده اند.
غلامرضا حقایق پور با اشاره به نقش شهدای مدافع حرم در پاسداری از حریم اهل بیت (ع) اظهار داشت: شهدای مدافع حرم با جهاد خود نشان دادند که هیچگاه زیر بار ظلم و ستم نمی روند و برای دفاع از اسلام و حریم حرم اهل بیت عصمت و طهارت(س) جان خود را اهدا می کنند.
وی افزود: امروز کشورهای استکباری و در راس آنها صهیونیست ها تلاش می کنند تا در کشورهای اسلامی نا امنی ایجاد کرده و شعله جنگ و اختلاف را برافروزند.
این مسوول تصریح کرد: امروز دفاع از اسلام و ارزشهای اسلامی مرز نمی شناسد و هر کسی که در هر نقطه از عالم در برابر ظلم و دشمنان دین خدا بایستد و در راه آرمانهای الهی جان خود را از دست دهد، شهید می باشد.
رییس شورای اسلامی شهر قزوین در حاشیه این مراسم گفت: امروز ارزش شهدای مدافع حرمی که در راه پاسداری از حرم حضرت زینب (س) در سوریه در مبارزه با تروریست ها به شهادت می رسند، کمتر از شهدای کربلا و هشت سال دفاع مقدس نیست.
فرج الله فصیحی رامندی افزود: به همین منظور لازم است تا با برگزاری آیین هایی یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم و راه آنها را در جامعه کنونی در راستای پاسداری از ارزش های اسلامی ادامه دهیم.
وی با اشاره به موجی که برای از بین بردن گروههای افراطی در خارج از مرزهای ایران و در عراق و سوریه با مشارکت رزمندگان ایرانی براه افتاده است، گفت: امیدوارم خون های پاکی که برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) ریخته می شود تاثیرگذار باشد تا پیروزی دوستداران و محبان اهل بیت (ع) و آزادگان جهان رقم خورد و این مقدمه ای شود تا زمینه ظهور حضرت ولی عصر (عج) فراهم شود.
فصیحی رامندی اظهارکرد: شهدای مدافع حرم با حضور در جبهه های مقاومت ولایت پذیری را به عنوان الگوی عملی و معنوی خود در جامعه رشد و گسترش داده اند .
فصیحی رامندای افزود: فرزندان این مرز و بوم برای دفاع از این منش به نبرد با جبهه های استکبار می پردازند و جان و مال خود را در این مسیر اهدا می کنند تا عزت و اقتدار آنان آسیب نبیند.
شهید حمید سیاهکالی مرادی که از پاسداران تیپ 82 سپاه حضرت صاحب الامر(عج) بود، سال 1368 در قزوین به دنیا آمد و پس از ورود به دانشگاه در رشته حسابداری مقطع کارشناسی دانش آموخته شد.
این شهید گرانقدر، سال 1392 ازدواج کرد و روز چهارشنبه گذشته در حین انجام ماموریت مستشاری در سوریه به شهادت رسید.
7389/ 6128

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تشییع پیکر شهید محمد تقی باقری مدافع حرم حضرت زینب(س)