ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



ناکامی صبا به خاطر نحسی 90 مسخره است/ فکر نکنید ما پولدار هستیم


ناکامی صبا به خاطر نحسی 90 مسخره است/ فکر نکنید ما پولدار هستیمکاپ/ مدیرعامل باشگاه صبای قم گفت: مشکل خاصی پیش نیامده و می توانیم در هفته های آینده دوباره به جمع تیم های مدعی برگردیم.
محمدرضا کشوری فرد در رابطه با نتایج ضعیف صبا در هفته های اخیر اظهار داشت: در نیم فصل دوم مسابقات برای تمام تیم ها سخت است چون یکسری برای صعود به بالای جدول و کسب سهمیه آسیایی تلاش می کنند و یکسری دیگر هم برای سقوط نکردن می جنگند. البته ما بازی آخرمان مقابل پدیده را می توانستیم با پیروزی پشت سر بگذاریم اما متاسفانه با بی دقتی مهاجمان و همچنین بدشانسی ما توپ هایمان وارد گل نشد. با این حال امیدواریم از این هفته صبا بتواند نوار پیروزی های خود را آغاز کند.
وی همچنین با اشاره به دیدار تیمش با صدرنشین لیگ برتر عنوان کرد: این هفته بازی سختی مقابل استقلال خوزستان خواهیم داشت. این تیم شگفتی ساز این فصل لیگ برتر بود و در شرایط خوبی به سر می برد. البته ما باید از امتیاز میزبانی خود استفاده کنیم و هر طور شده بعد از چند هفته ناکامی این بازی را به سود خود به پایان برسانیم. نکته ای که می تواند به ما کمک کند حضور هواداران شهر قم است که انتظار داریم در این بازی به یاری تیم شان بیایند.
مدیرعامل باشگاه صبا درباره رایگان کردن بلیت بازی پیش رو مقابل استقلال خوزستان بیان داشت: وقتی دیدیم سایر باشگاه از این روش برای جذب تماشاگر استفاده می کنند ما هم تصمیم گرفتیم این هفته چنین طرحی را آزمایش کنیم البته من فکر می کنم مشکل اصلی هواداران برای حضور در بازی های خانگی صبا بیشتر از آنچه که پول بلیت باشد مسیر رفت و برگشت آنهاست. استادیوم یادگار خارج از شهر قم واقع شده و قشر متوسط جامعه که بیشتر هواداران فوتبال را تشکیل می دهند برایشان سخت است که با موتور و دیگر وسایل نقلیه خود را به ورزشگاه برسانند. با این حال امیدواریم رایگان کردن این مسابقه باعث حضور چند هزار نفری از هواداران برای حمایت از صبا شود.
کشوری فرد در ادامه در واکنش به اینکه گفته می شود نتایج بد صبا در هفته های اخیر به دلیل حضور علی دایی در برنامه 90 بوده و در واقع نحسی این برنامه سرمربی صبا را هم در برگرفته گفت: این دیگر چه حرف هایی است این صحبت ها را افرادی مطرح می کنند که خرافاتی هستند من اصلا به چنین چیزهایی اعتقاد ندارم و فکر نمی کنم دایی هم اعتقادی به این مسایل داشته باشد. مطمئن باشید از این هفته بار دیگر صبا می تواند خودش را به جمع بالانشینان جدول برساند.
وی در پاسخ به این سوال که از خریدهای نیم فصل صبا مثل پیام صادقیان راضی هست یا خیر خاطرنشان کرد: نمی توانیم بگوییم چون نتیجه نگرفتیم از خریدهای بدی در نیم فصل داشتیم چند هفته ای طول می کشد که این بازیکنان جدید با تیم هماهنگ شوند. البته ما هر بازیکنی که در نیم فصل جذب کردیم با نظر کادر فنی بوده و امیدوارم علی دایی بتواند بهترین بهره را از این بازیکنان ببرد.
مدیرعامل باشگاه صبا با اشاره به مشکلات مالی تیمش اذعان داشت: برخی فکر می کنند اگر ما درباره مسایل مالی صحبت نمی کنیم حتما وضع مان خیلی خوب است. خیر اینطور هم نیست. ما هم مثل سایر باشگاه ها مشکلات مالی زیادی داریم چون درآمدها با هزینه ها اصلا تطابق ندارد. در هر صورت مجبوریم با این مشکلات به یک نحوی سر کنیم تا تیم در آرامش به کارش ادامه دهد.
کشوری فرد در پایان در پاسخ به این سوال که اگر صبا در پایان فصل نتواند سهمیه آسیایی کسب کند این یک شکست برای این باشگاه محسوب می شود یا خیر، تاکید کرد: نمی توانیم بگوییم اگر اول تا سوم نشویم شکست خورده ایم. یادتان نرود صبا در ابتدای فصل آخرین تیمی بود که کادر فنی و بازیکنانش را دور هم جمع کرد. در آن مقطع هیچکس فکر نمی کرد ما در نیم فصل اول بتوانیم اینقدر امتیاز کسب کنیم اما با مدیریت و درایت علی دایی این اتفاق رخ داد حالا هم مشکل خاصی پیش نیامده و می توانیم در هفته های آینده دوباره به جمع تیم های مدعی برگردیم.


کانال تلگرامی «کانال ورزش» را دنبال کنید telegram.me/canalevarzesh

منبع: کاپ


ویدیو مرتبط :
د خو نکنید این کارا رو نکنید که مسخره نشید :))