علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



درمان رایگان 3600 بیمار سرطانی در بیمارستان بهشتی کاشان


به گزارش ایرنا دکتر مهران شریفی روز سه شنبه به مناسبت هفته پویش ملی مبارزه با سرطان در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: روزانه حدود 10 بیمار سرطانی جهت شیمی درمانی و دریافت خدمات در راستای بهبود بیماری به مجتمع بیمارستانی شهید بهشتی کاشان مراجعه می کنند.
وی افزود: خدمات ارائه شده به بیماران مبتلا به سرطان در این مجتمع شامل شیمی درمانی، دارو و تزریقات رایگان است که این هزینه در مراکز درمانی دیگر بسته به نوع سرطان از جمله انواع سرطان های سینه و روده بزرگ و شیوه های درمانی، هزینه هایی از 150 تا یکهزار و 500 میلیون ریال برای بیمار در بردارد.
فوق تخصص خون و آنکولوژی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، رعایت بهداشت موادغذایی و مصرف غذاهای کم چرب و کم قند و نمک، ورزش و فعالیت های فیزیکی مناسب را از عوامل موثر در کاهش ابتلا به سرطان عنوان کرد.
دکتر شریفی تاکید کرد: شیمی درمانی در بیماران مبتلا به سرطان موجب کاهش ایمنی بدن این افراد و افزایش احتمال ابتلا به عوارض عفونی می شود، بنابراین در رعایت نکات بهداشتی بیشتر از سایر افراد جامعه باید مراقب باشند و کمتر در معرض بیماری قرار گیرند.
به گفته وی تجریه ثابت کرده است افزایش امید به زندگی و بهبودی در درمان بیماری سرطان موثر است و تشخیص زودهنگام این بیماری تا حدود زیادی موجب برگشت بیمار به زندگی عادی و طول عمر طبیعی فرد می شود.
هشتم تا پانزدهم بهمن ماه هفته پویش ملی مبارزه با سرطان نامگذاری شده است.
3009/6021

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مشکلات بیماران وافراد مسن در پل هوایی بیمارستان بهشتی کاشان