فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



دبیر ستاد اقامه نماز کرمانشاه: در بیش از 85 درصد ادارات استان نماز جماعت برگزار می شود


به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام علی مولوی روز دوشنبه در اجلاس استانی نماز در سرسرای شهدای دولت استانداری کرمانشاه اظهار کرد: مردم کرمانشاه به نماز اهمیت می دهند و اقامه نماز در ادارات استان نیز به خوبی اجرا می شود.
وی با بیان اینکه بیش از 90 آیه در قرآن به نماز اشاره کرده است، عنوان کرد: هیچ یک از موضوعات به اندازه نماز در قرآن مورد تاکید قرار نگرفته است.
وی افزود: نماز بیش از چهار هزار حکمت دارد که در تمامی آن نفع انسان در نظر گرفته شده است.
دبیر ستاد اقامه نماز استان کرمانشاه تاکید کرد: پس از موضوع توحید نماز قرار دارد که نشان از اهمیت این فریضه بزرگ دارد.
حجت الاسلام مولوی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب نیز بر موضوع تاکید دارند و هر ساله برای اجلاس نماز پیام می فرستند.
وی با بیان اینکه برای نخستین بار است که پیش از اجلاس سراسری نماز اجلاس های استانی برگزار می شود گفت: بنا بر دستور مقام معظم رهبری باید نتایج اجلاس های نماز در جامعه مشهود باشد.
وی با بیان اینکه نظارت دقیق بر ادارات استان برای اجرای فریضه نماز انجام می شود ادامه داد: ناظران ما هر چند وقت یک بار به ادارات سرکشی می کنند.
وی توضیح داد: رئیس ستاد اقامه نماز در هر ارگان بالاترین مقام سازمان است.
در این اجلاس اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه به عنوان دستگاه برتر در ترویج نماز معرفی شد.
همچنین دانشگاه آزاد اسلامی، بهزیستی، جهاد کشاورزی، بنیاد شهید، سازمان زندان ها، بانک ملی، استانداری، بنیاد مسکن، سازمان تبلیعات اسلامی، ادارات کل تعاون کار و رفاه اجتماعی و هواشناسی نیز مورد تجلیل قرار گرفتند.
7445/8066

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
نظر رییس ستاد اقامه نماز استان قم راجع به خیمه سپید