فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



کنگره شهدای دانشجو و مدافعان حرم در اردبیل برگزار شد


به گزارش ایرنا ، رییس دانشگاه محقق اردبیلی روز یکشنبه در این گنگره گفت: شهدای دانشجو در حساس ترین مقطع علم و تحصیل را در دانشگاه رها کرده و برای صیانت از حیثیت و پایداری از دستاوردهای نظام اسلامی در مقابل تمام بدخواهان دنیا عازم جبهه های جنگ حق علیه باطل شدند.
گودرز صادقی با اشاره به اینکه کنگره شهدای والامقام دانشجو هر سال در استان اردبیل برگزار می شود، افزود: برگزاری این کنگره ها نقش مهمی در گسترش و تاثیرگذاری برنامه های فرهنگی در جامعه دارد.
وی اظهار کرد: شهدای دانشجو گل سرسبد و نخبگان جامعه بودند که با احساس تکلیف و آگاهی برای حفظ عزت ، استقلال ، آزادی ، شرف و نظام نوپای انقلاب اسلامی بهترین هستی خود را تقدیم این مرز و بوم کرده اند.
وی بیان کرد: شهدا متعلق به هیچ جناح یا دولت خاصی نیستند بلکه متعلق به همه مردم ایران بوده و تکریم و بزرگداشت آنها وظیفه هر ایرانی است.
صادقی گفت: ممکن است ملتی روی برخی چیزها تجدید نظر کند یا حتی قانون اساسی کشور خود را بعد از گذشت سال ها عوض کند اما خون شهدا قابل معامله و تجدید نظر نیست چون حیثیت و آبروی ما به خون پاک ریخته شده شهدا بستگی دارد.
رییس دانشگاه محقق اردبیلی همچنین با اشاره به این که امروز ما هرچه داریم از شهدا داریم، افزود: آبرو ، عزت ، عظمت ، سربلندی ، امنیت و آسایش و شکوه ما مرهون شهدا است و همه ما وامدار شهدا هستیم.
وی حضور پرشور دانشجویان و اساتید دانشگاهی را بیانگر عشق و علاقه نسل جدید جامعه به جان نثاران و شهیدان راه حق و حقیقت دانست و گفت: امیدواریم برگزاری چنین یادواره هایی در سال های آینده نیز تداوم یافته و زمینه رشد و بالندگی فرهنگ شهادت در محیط های دانشگاهی فراهم شود.
در این مراسم خانواده های شهدا و خانواده شهید مدافع حرم شهید حاج عباس عبدالهی از شهرستان مرند آذربایجان نیز حضور داشتند.
پخش نماهنگ ، شعر خوانی ، خواندن نامه توسط فرزند خردسال شهید حرم حاج عباس عبدالهی به پدر ، مداحی و تجلیل از خانواده های شهدا از دیگر برنامه های این کنگره بود.
6130/6018

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
کنگره شهدای دانشجو شهرستان برخوار