سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سومین تلاش نافرجام SpaceX برای فرود فالکون ۹ در دریا را تماشا کنید


سومین تلاش نافرجام SpaceX برای فرود فالکون ۹ در دریا را تماشا کنید

نیمه شب گذشته کمپانی اسپیس اکس برای برای بار سوم تلاش کرد تا راکت فالکون ۹ خود را بر روی یک سطح شناور در دریا فرود آورد و البته همانطور که ساعتی پیش برایتان گفتیم، موفق نبود. هرچند این بار در لحظه ابتدایی، راکت درست روی سطح شناور نشست اما به دلیل ضعف یکی از پایه ها، تعادل خود را از دست داد و پس از افتادن، منفجر شد.

ایلان ماسک اندکی پیش ویدیویی از این تلاش ناموفق در صفحه شخصی اینستاگرام خود منتشر کرد که با نگاهی بر آن، می توانید ببینید که اسپیس اکس تا چه حد به موفقیت نزدیک شده بود.

در هر حال اگرچه این آزمایش به عنوان یک شکست دیگر در کارنامه اسپیس اکس به ثبت می رسد اما نشان می دهد که شرکت یاد شده برای رسیدن به موفقیت در حال تلاش بوده و در این راه، پیشرفت هایی هم داشته.

ماه گذشته، کمپانی تحت تملک «ایلان ماسک» قادر شد به سادگی موشک فالکون ۹ خود را روی سطح زمین فرود آورد و برای اولین بار در این زمینه تاریخ سازی کند اما امروز برای سومین بار نشان داد که هنوز آمادگی لازم برای فرود موشک روی سطوح شناور در دریا را ندارد.

دعوت می کنیم ویدیوی فرود آمدن و افتادن موشک فالکون ۹ را تماشا کنید.

برچسب‌ها:اخبار تکنولوژیاسپیس اکسایلان ماسکتکنولوٰژیفالکون 9فرود فالکون ۹

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
موشک فالکون 9 SpaceX کمی پس از پرتاب منفجر شد