داوری آثار جشنواره موسیقی فجر به روزهای پایانی رسید


داوری آثار جشنواره موسیقی فجر به روزهای پایانی رسیدمهر/ داوری بخش آثار کلاسیک جایزه «باربد» به پایان رسید و برگزیدگان این بخش در روز اول اسفندماه در اختتامیه سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر معرفی خواهند شد.
داوری بخش آثار شرکت کننده در بخش کلاسیک جایزه «باربد» به پایان رسید و برگزیدگان این بخش در روز اول اسفندماه در اختتامیه سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر معرفی خواهند شد. در بخش‌های دیگر نیز آلبوم‌های موسیقی آخرین مراحل داوری خود را پشت سر می‌گذارند.
آخرین مرحله اول داوری آثار موسیقی پاپ نیز سه‌شنبه ۱۳ بهمن‌ماه برگزار خواهد شد و هفته آینده مرحله نهایی داوری آثار این بخش آغاز می‌شود. در بخش موسیقی ایرانی هم ۳۰ اثر به مرحله نهایی راه یافتند و داوری مرحله دوم این آثار آغاز می‌شود.
طی روزهای آتی داوران بخش تلفیقی نیز گردهم می‌آیند تا آثار منتشر شده طی بازه زمانی مهر سال ۱۳۹۲ تا مهر سال ۱۳۹۴ را مورد بررسی قرار دهند و بررسی و داوری آثار این بخش هم تا آخر هفته آینده به انجام خواهد رسید.
داوری تمام آثار رسیده به ستاد برگزاری جشنواره موسیقی فجر تا روز پنج‌شنبه ۲۲ بهمن‌ماه به پایان خواهد رسید و جایزه «باربد» که برای اولین‌بار در جشنواره موسیقی فجر جای گرفته برگزیدگان خود را خواهد شناخت.
سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر از ۲۱ بهمن تا یکم اسفندماه برگزار می‌شود.



منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
موسیقی پایانی افتتاحیه جشنواره فجر