سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



جست و جوی سریع عکس ها در گوگل


گوگل یک راه در اختیار شما قرار خواهد داد تا به واسطه آن بتوانید عکس‌های مدنظرتان را با مشخصات و جزئیات خاص خودشان در حساب کاربری فضای ابری گوگل خود ذخیره کنید.

باشگاه خبرنگاران/ گوگل یک راه در اختیار شما قرار خواهد داد تا به واسطه آن بتوانید عکس‌های مدنظرتان را با مشخصات و جزئیات خاص خودشان در حساب کاربری فضای ابری گوگل خود ذخیره کنید.
اغلب کابران در نتایج جستجوی تصاویر گوگل سعی می‌کنند، به دنبال یک تصویر خاصی بگردند.بسیاری از مواقع با ذخیره این عکس‌ها به صورت درهم گاهی برای پیداکردن عکس مورد نظر به دردسر می‌افتیم.

اما حالا گوگل یک راه در اختیار شما قرار خواهد داد تا به واسطه آن بتوانید عکس‌های مدنظرتان را با مشخصات و جزئیات خاص خودشان در حساب کاربری فضای ابری گوگل خود ذخیره کنید. از طریق این راه دیگر نیاز نیست تا از راه‌هایی نظیر اسکرین شات گرفتن و یا کپی کردن لینک تصویر برای انتقال آن اقدام نمایید. کاربر تنها باید تصویر مورد نظر خود را برای ذخیره شدن انتخاب نموده و سپس علامت ستاره در پایین روی تصویر کلیک کند. به این ترتیب تمامی تصاویری که منتخب شما خواهند بود در حساب کاربری گوگلِ شما ذخیره خواهند شد. نکته قابل توجه، قابلیت دسته بندی عکس‌های مختلف ذخیره شده در گروه‌های مختلف توسط کاربر می‌باشد.

این قابلیت هم اکنون در اختیار کاربران پلتفرم‌های iOS و اندروید قرار گرفته است که به واسطه مرورگرهای کروم و سفری کاربران قادر به انجام این نوع ذخیره تصاویر خواهند بود.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
جست و جوی گوگل چگونه کار میکند؟