سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مستند پروانه معصومی درباره مادر «سوخته‌سرایی»


پروانه معصومی مستندی درباره‌ی مادر "رضا سوخته سرایی" قهرمان کشتی می‌سازد.

این بازیگر پیشکسوت در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی ایسنا گفت: تصاویر این مستند را با عنوان «قهرمان مادرم» در سال 87 در علی‌آباد کتول و تهران گرفتم که بعد از فوت شدن مادر آقای سوخته سرایی، این کار متوقف شد.

وی ادامه داد: در این کار که حدودا 30 دقیقه خواهد شد به ارتباط این قهرمان کشتی با مادرش می‌پردازم که تاثیر بسزایی در قهرمانی‌های رضا سوخته سرایی داشته است.

رضا سوخته‌سرایی

معصومی اظهار امیدواری کرد که به زودی تدوین این کار آغاز شود و ژیلا ایپکچی مانند کارهای قبلی‌ این کار را انجام دهد.

این بازیگر که سال‌ها است فیلمنامه‌ای با موضوع «حج» را آماده ساخت دارد،درباره آن گفت: متاسفانه هنوز سرمایه لازم برای ساخت این فیلم سینمایی فراهم نشده است. فیلمی که در حال حاضر ساخت آن موضوعیت دارد و برای من نیز بسیار مهم است و امیدوارم شرایط ساختش توسط کارگردانی خوب فراهم شود.

پروانه معصومی درباره آخرین فعالیت بازیگری‌اش نیز اظهار کرد: آخرین کارم فیلم سینمایی «انتهای خیابان مهر» به کارگردانی کامران قدکچیان است. متاسفانه پیشنهاداتی که می‌شود مناسب نیست و اگر آنها را قبول کنم، حیثیت 43 سال فعالیتم را از بین برده‌ام. مگر گذشته کاری من چقدر ارزان است که به همین راحتی آن را به فروش بگذارم؟! بنابراین در نهایت ترجیح می‌دهم هر کاری را قبول نکنم.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
عیادت از رضا سوخته سرایی - پیشکسوت کشتی