احسان خواجه‌امیری برای ˝برادر˝ می‌خواند


احسان خواجه‌امیری برای ˝برادر˝ می‌خواندهنر آنلاین/ تیتراژهای تلویزیونی همیشه جذاب و پرطرفدارند و وقتی به ماه مبارک رمضان نزدیک می‌شویم، گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد تیتراژ برنامه‌ها و سریال‌های مختلف تلویزیونی صورت می‌گیرد.
امسال هم طبق روال سال‌ها قبل گمانه‌زنی‌های زیادی زده شد و برخی مانند سریال "برادر" جواد افشار به واقعیت تبدیل شده است.
تیتراژخوانی تازه‌ترین ساخته افشار نصیب احسان خواجه‌امیری شد. این خواننده هنوز درباره تیم همکار خود در این پروژه صحبتی نکرده اما با استناد به آثار قبلی به احتمال زیاد این پروژه هم با حضور دکتر یداللهی، علیرضا افکاری و هومن غفاری به پایان خواهد رسید.
خواجه‌امیری شش رمضان اخیر را با محبوب‌ترین سریال‌ها همراهی کرده است.

سریال "برادر" در ۳۰ قسمت به کارگردانی جواد افشار، تهیه‌کنندگی نعمت چگینی و به نویسندگی آرش قادری جمعه، ۳۰ بهمن‌ماه در تهران کلید خورد. این مجموعه قرار است در ماه مبارک رمضان ۹۵ از شبکه دو سیما پخش شود.

در خلاصه داستان "برادر" آمده است: حاج کاظم پهلوان مردی خیر و از تجار سرشناس برنج ایران است که با تأکید بر حمایت از تولید ملی، فقط در زمینه تجارت برنج ایرانی فعالیت می‌کند. او به همراه پسرش مسعود و دخترش مریم که یک روزنامه‌نگار پر جنب‌وجوش است، بر ضد واردات قاچاق برنج‌های تاریخ‌گذشته و مسموم به ایران مبارزه می‌کند. این اقدام باعث دشمنی دلالان و قاچاقچیان این تجارت با وی شده است. دشمنان با اغفال ناصر پسر دیگر او، وارد تجارت سالم حاج کاظم شده و همین امر به وقوع ماجراهایی منجر می‌شود که….

حسن پورشیرازی، رضا توکلی، کامبیز دیرباز، پوریا پورسرخ، کاوه خداشناس، لیلا اوتادی، سهیلا رضوی، سوگل طهماسبی، محمد رسول صفری، قدرت آ… صالحی، سید مهرداد ضیایی، بهنام قربانی، مژگان بیات، علیرضا درویش زاده، امیر منصور فلاح، حسین پارسا، افسانه تهرانچی، سمیرا مهدوی شکیبا، مهرداد ایل بیگی، زهرا فراهانی و…



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: هنر آنلاین


ویدیو مرتبط :
♫احسان خواجه امیری در دالاس آمریکا از ایران خواند!