سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



هنیه: آمریکا، صهیونیست ها را به تجاوز علیه فلسطین تشویق می کند


هنیه: آمریکا، صهیونیست ها را به تجاوز علیه فلسطین تشویق می کندایرنا/ اسماعیل هنیه نائب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) تاکید کرد که آمریکا ، صهیونیست ها را به ادامه اشغال فلسطین و تجاوز علیه نوارغزه تشویق می کند.

اسماعیل هنیه در حاشیه مراسم تشییع پیکر دو شهید شاخه نظامی حماس در گفت وگو با خبرنگاران ایرنا و شبکه المنار و در پاسخ به این سئوال که موضع حماس در قبال کمک 125 میلیون دلاری آمریکا به اسرائیل برای کشف تونل های در مرزهای غزه چیست؟، افزود: دولت آمریکا به جای تشویق به اشغال وتجاوز علیه ملت فلسطین، باید درکنار مظلوم و قربانی قرار گیرد
دو تن از رزمندگان گردان های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در اثر ریزش تونلی عملیاتی در نوار غزه به شهادت رسیدند.
هفت تن از رزمندگان گردان های شهید القسام هم روز سه شنبه هفته گذشته بر اثر ریزش یکی از تونل های قدیمی ویژه عملیات مقاومت در نبرد با دشمن صهیونیستی به شهادت رسیدند.
نائب رئیس دفترسیاسی حماس خاطرنشان کرد: آمریکا در حالی به اسرائیل کمک مالی می کند که مقاومت فلسطین فقط از ملت فلسطین دفاع می کند و تونل های مقاومت برای دفاع از ملت فلسطین در مقابل تجاوزهای اسرائیل است.
وی تصریح کرد: دولت آمریکا همواره سیاست کمک به اشغالگران و حمایت از آنها و انکار حقوق ملت فلسطین را دنبال می کند و به طور قطع فلسطینی ها آن را نمی پذیرند و رد می کنند.
اسماعیل هنیه تاکید کرد: ملت فلسطین و جنبش حماس خواستار جنگ نیستند و برای دفاع از خودشان تلاش می کنند.
به گزارش ایرنا، نائی رئیس دفتر سیاسی حماس در مراسم تشییع پیکر این دو شهید سخنرانی و تصریح کرد که که این شهدا، شهدای پروژه راهبردی فلسطین برای آزاد سازی اسرا و سرزمین فلسطین هستند.
وی خاطر نشان کرد : این شهدا و همرزمان آنها از دنیا بریده اند و در راه خدا به صورت شبانه روزی به جهاد و حضور در سنگرهای مقاومت ادامه می دهند، آنها در سکوت کامل و در زیر زمین به فعالیت خود ادامه می دهند تا ما در کمال عزت و کرامت در روی زمین زندگی کنیم.»
اسماعیل هنیه تاکید کرد تهدیدهای رژیم صهیونیستی باعث ترس و وحشت مقاومت که خود را به صورت کامل آماده مقابله با این رژیم کرده است، نمی شود.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
فلسطین همچنان زیر آتش صهیونیست ها