ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



زهیوی: من ریاض محرز ایران هستم


زهیوی: من ریاض محرز ایران هستمورزش 3/ رحیم زهیوی توانست در مهمترین بازی فصل استقلال‌خوزستان برابر ذوب‌آهن دبل کند و تیمش را به قهرمانی برساند. گل‌های زهیوی خواب را یک شب از چشم هواداران خونگرم خوزستانی گرفت.
رحیم مهدی زهیوی از قهرمانی، برد برابر ذوب‌آهن، عبدالله ویسی و استقبال سوسنگردی‌ها از مثلث ZBZ و ... گفت.
روز رویایی برای خوزستان
قبل از بازی می‌دانستیم بازی بسیار سختی برابر ذوب‌آهن خواهیم داشت. ذوب‌آهن برای 3 امتیاز به بازی نیامده بود سعی داشت بازی ما را خراب کند اما ما برای کسب برد انگیزه داشتیم و آن همه تماشاگر به ما روحیه بیشتری می‌داد تا به قهرمانی فکر کنیم. ما در این بازی سعی‌مان را چند برابر کردیم و خدا را شکر شرمنده هواداران نشدیم و یک روز رویایی بعد از مدت‌ها برای خوزستان به دست آوردیم.
انتظار نداشتم جز 8 تیم اول باشیم
واقعیت را بخواهم بگویم ابتدای فصل انتظار نداشتم تیم ما در انتها جزو 8 تیم برتر بشود اما بازیمان در هفته‌های اولیه این جرات را به ما داد که می‌توانیم قهرمان شویم. تیم ما خیلی بازیکنان خوب و جوانی داشت که البته اسم و رسم زیادی نداشتند.
می دانستم سهمیه ما قطعی است
ما با تلاش بازیکنان نیم فصل قهرمان شدیم و فهمیدیم که می‌توانیم در ادامه هم قهرمان باشیم. در مسابقه‌های قبلی‌ام گفته بودم سهمیه ما قطعی است و تنها یک اتفاق عجیب قهرمانی را از ما می‌گیرد که خوشبختانه توانستیم قهرمان شویم و جام را به خوزستانی‌ها تقدیم کردیم.
بعد از گل نمی دانستم باید چه کنم
پس از تمرین تیم آقای ویسی، من و دو سه نفر دیگر را نگه می‌داشت و تمرینات اختصاصی انجام می‌دادیم. اگر از آقای ویسی هم بپرسید من سانترها را چه از راست و چه از چپ به خوبی با سر ضربه می‌زدم که خوشبختانه در بازی موقعیت خوبی به من رسید و با ضربه سر دروازه باز شد. وقتی گل زدم نمی‌دانستم باید چه کنم و حتی کجا هستم. ورزشگاه یکباره ترکید و فهمیدیم که سرنوشتمان رو به قهرمانی است. بعد از گل دوم نیز مطمئن شدم قهرمانیم و آماده جشن کنار هواداران باوفایمان شدیم.
داور پنالتی ثانیه آخری نگرفت
در ثانیه آخر بازی داور باید پنالتی را می‌گرفت که من نمی‌دانم چرا نگرفت. اگر ما به یک گل دیگر احتیاج داشتیم و تفاضل مهم بود چه بر سر ما می آمد.
آقای ویسی برای ما زحمت کشید
آقایان روشنایی، نعمتی‌نژاد و بختیاری از هر نظر که فکر کنید برای ما کم نگذاشتند. آقا عبدالله برای تیممان بسیار زحمت کشید و خدا را شکر مزد زحماتش را گرفت. او از نظر روحی و روانی بسیار خوب و کارشناسانه عمل می‌کرد.
استقبال فوق العاده از ZBZ
من، بیت‌سعید و زبیدی را مردم خونگرم سوسنگرد از اهواز تا شهرمان همراهی کردند و به یکی از چهارراه‌های اصلی سوسنگرد رفتیم و به جشن و پایکوبی پرداختیم که این اتفاق بعد از مدت‌ها رنج برای مردم مظلوم سوسنگرد یک اتفاق مبارک بود و من باز هم این موفقیت را به مردم خوزستان علی‌الخصوص سوسنگردی‌ها تقدیم می‌کنم.
من ریاض محرز ایران هستم
سبک بازی من و ریاض محرز بسیار شبیه هم است. من ریاض محرز ایران هستم و تفاوتمان این است که او در قاره‌ای دیگر بازی می‌کند و من در آسیا.
برای ایران باید افتخار آفرینی کنیم
باشگاه یک هفته به ما استراحت داده است و سپس منتظر شرایط باشگاه خواهیم بود. باید تیم خیلی خوبی به مسابقات آسیایی بفرستیم تا علاوه بر خوزستان برای ایران هم افتخارآفرینی کنیم.
تسلیت به خانواده سواری
وقتی خبر فوت آقای سواری یکی از هواداران خونگرمان را شنیدم، بسیار ناراحت شدم. من باز هم این ضایعه را به خانواده آقای سواری تسلیت می‌گویم و برای آن عزیز از خداوند طلب مغفرت می‌کنم.

منبع: ورزش 3


ویدیو مرتبط :
لسترسیتی 1 - 1 تاتنهام (گل ریاض محرز)