سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



چگونه به روشن شدن پوست تیره مان کمک کنیم


چگونه به روشن شدن پوست تیره مان کمک کنیمچگونه/ هیچ چیزی نمی تواند به اندازه پوستی روشن و سلامت، شما را جوان و شاداب نشان دهد. به همان اندازه، پوست تیره نیز شما را پیر و خسته نشان می دهد. یکی از علل پوست تیره و مرده، رژیم غذایی نامناسب است که ویتامین ها، مواد معدنی و یا اسیدهای چرب مناسب در آن وجود ندارد. از دیگر عوامل این موضوع می توان به اصلاح پوست، آب و هوای سرد یا خشک اشاره کرد. در این چگونه چند گام برای محافظت از پوست و روشن شدن پوست تیره خواهید دید.
1
سلول های مرده پوست صورت را اصلاح کنید. اسیدهای لایه بردار به شکل ماسک، پاک کننده و دیگر درمان های موضعی وجود دارند. قدرت اسیدها متفاوت است؛ آن اسیدی را انتخاب کنید که برای پوست شما مناسب باشد. لیف یا برس لایه بردار صورت با پرزها و موهای نرم و صاف، بهترین گزینه است. لیف ها و برس هایی که موهای زبر داشته باشند، به پوست آسیب زده و ممکن است به منافذ پوست وارد شوند. لیف یا برسی را انتخاب کنید که نرم باشد تا باعث خارش و زخم پوست نشود.
2
پوست را مرطوب نگه دارید. روغن های طبیعی مثل روغن رز، آووکادو و روغن جوجوبا حاوی ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان هایی هستند که برای پوست مفید هستند. روغن باعث درخشندگی پوست و همچنین تقویت و محافظت از پوست خواهد شد.
3
غذاهایی که حاوی روی، فولات، کروم، مس، ویتامین آ، ویتامین ب12، ویتامین ای و ویتامین سی هستند را در رژیم غذایی خود بیاورید. این ویتامین ها و مواد معدنی باعث روشن شدن پوست از درون خواهند شد.
4
اسیدهای چرب کافی را به رژیم غذایی خود وارد سازید تا بدنی سالم و سلول های سالم پوست داشته باشید. ترکیبی از روغن زیتون، روغن شاهدانه، روغن نارگیل، روغن دانه کتان و روغن ماهی، که شامل اسیدهای چرب امگا 3، 6 و 9 هستند، بسیار مناسب خواهد بود.
نکات و هشدارها
مرکبات سرشار از ویتامین سی هستند. هویج و گوجه فرنگی شیرین منبعی از ویتامین آ به شمار می روند. غلات سبوس دار ترکیبی و آجیل را در رژیم غذایی خود داشته باشید تا روی بدن تان تامین شود. مکمل های ویتامین، مواد معدنی و اسیدهای چرب را در صورت نیاز مصرف نمایید.
موادی که برای پوست خود استفاده می کنید را ابتدا امتحان کنید؛ به این صورت که مقدار کمی از آنها را روی پوست بمالید تا حساسیت احتمالی خود را دریابید. کرم ضد آفتاب فراموش نشود. قبل از استفاده از هر نوع مکمل غذایی، با دکتر خود مشورت نمایید.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: چگونه


ویدیو مرتبط :
آموزش آرایش مناسب پوست تیره