سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سلطان کلمه ها؛ معرفی بازی WordBrain Themes


سلطان کلمه ها؛ معرفی بازی WordBrain Themes

فکر می کنید که دایره لغات ذهنتان چند واژه انگلیسی را در بر می گیرد؟ صد؟ هزار؟ بیش از پنج هزار؟ اگر دوست دارید میزان تسلط تان به کلمات انگلیسی را بسنجید، ما بازی WordBrain Themes را به شما پیشنهاد می کنیم.

سری جدید عنوان تحسین شده استودیوی MAG Interactive، دوباره با همان مکانیزم آشنای قبلی اما این بار با تم های جدیدی برای سوالات به پلتفرم موبایل بازگشته.

اگر تاکنون فرصت تجربه WordBrain اصلی را نداشته اید، نسخه Themes می تواند آغاز خوبی برای آشنایی با سبک پازل کلمات باشد. هدف در هر مرحله از بازی، یافتن کلمات معنی دار از بین حروف در هم ریخته ای است که در جدول ها ردیف شده اند.

WordBrain Themes 2

تفاوت Themes با نسخه پیشین بازی اینجاست که حالا کلماتی که می بایست در هر مرحله پیدا کنید، موضوع مشخصی دارند. مثلا ممکن است کلمات یک مرحله در رابطه با موسیقی باشند، و مرحله بعدی کلمات مربوط به خوراکی ها را در بر بگیرید.

همین که جداول هر مرحله موضوع دارند، یک نوع راهنمایی برای شما محسوب می شود که بدانید باید لا به لای کلمات دنبال چه بگردید. هر بار که کلمه ای را یافتید، باید روی حروفش سوایپ کنید که کلمه کامل تشکیل شود، و بله، سوایپ ها به آسانی بالا و پایین کشیدن معمولی نیستند؛ گاهی اوقات باید ضربدری و چرخشی سوایپ کنید و حتی اولویت انتخاب کلمات را هم برای گذر از مرحله در نظر بگیرید.

بر خلاف ظاهرش، WordBrain Themes ابدا بازی ساده ای نیست و شدیدا ذهن را درگیر خودش می کند، به حدی که پس از گذشت یک ساعت از بازی، ممکن است آنقدر در پیدا کردن کلمات عاجز بمانید که مجبور شوید تمام گزینه های راهنمایی تان را به باد فنا بدهید!

بازی از جداول 3×3 آسان شروع می شود، ولی با پیشروی هم جداول بزرگرتر می شوند و هم کلمات سخت تر. کلمات WordBrain Themes بیش از 77 تم مختلف را در بر می گیرند، بنابراین هفته ها می توانید خودتان را درگیر بازی کنید و در عین لذت بردن از حل جداول، کلمات انگلیسی جدیدی هم یاد بگیرید.

WordBrain Themes WordBrain Themes قیمت : رایگان سازنده : MAG Interactive سیستم عامل : iOS و اندروید حجم : 46.3 / 22 مگابایت

برچسب‌ها:WordBrain Themesبازی با کلماتبازی های فکریدانلود اپلیکیشن اندرویددانلود بازی iOSدانلود بازی WordBrain Themesدانلود بازی اندروید

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
قط بخش سریال حریم سلطان از کشورهای عربی بخاطر این کلمه