«احسان کرمی» مجری برنامه سال تحویل شبکه دو شد


«احسان کرمی» مجری برنامه سال تحویل شبکه دو شدباشگاه خبرنگاران/ در میدان رقابت ویژه‌های نوروزی، احسان کرمی با اجرای برنامه سال تحویل در شبکه زندگی مهمان خانه‌ها می‌شود.
در نهایت شبکه دو سیما قفل سکوت را شکست و از ویژه‌های نوروزی خود از جمله ویژه برنامه تحویل سال نو خبر داد. امسال این شبکه تلویزیونی با اجرای احسان کرمی و دیگر مجریان رسانه ملی در لحظه آغاز سال 95، مهمان خانواده‌های ایرانی می‌شود.
شبکه دو سیما که در ادوار گذشته با برنامه‌هایی متفاوت‌تر از دیگر شبکه‌های سیما به روی آنتن می‌رفت، امسال قصد دارد با ضرب‌آهنگی متفاوت‌تر در دو بخش زنده و تولیدی پای در ورطه رقابت با دیگر شبکه‌ها بگذارد.
فریدالدین نیکجو و مهدی بهادران تهیه‌کننده، هادی حجازی‌فر کارگردان هنری، محمد بحرانی و امیر سلطان احمدی اعضای تشکیل دهنده اتاق فکر، از عوامل تهیه و تولید این ویژه برنامه تحویل سال نو هستند.
آنچه که از گفته‌ها مشخص است، این ویژه برنامه تحویل سال 95 در شبکه دو سیما با شیوه اجرایی متفاوت در حال تدارکات متنوع و هماهنگی بخش‌های مختلفی است تا آماده پخش در روز‌های اول فروردین شود.
ویژه برنامه آغاز بهار 95 با بخش‌های متنوعی چون موسیقی، گفتگو با اهالی هنر و فرهنگ در ظرفی متفاوت‌تر از هر سال و هر برنامه به تصویر در می‌آید.
این برنامه کاری از گروه نهاد اجتماعی شبکه دو سیما است که در سه بخش زمان‌بندی از ساعت 21 تا 22 شب سال نو و از ساعت 23:30 تا 8 صبح لحظه سال تحویل و سپس بعد از سخنرانی مقام معظم رهبری و رئیس جمهور تا ساعت 10 صبح اول فروردین به روی آنتن می‌رود.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
مبینا نصیری مجری سال تحویل شبکه یک