از سریال نوروزی سعید آقاخانی چه خبر؟


بهرام توکلی نگارش «بیمار استاندارد شده» را در مرکز گسترش فیلمنامه‌نویسی رسانه ملی به نیمه رساند.

به گزارش سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، بهرام توکلی از نگارش نیمی از سریال نوروزی «بیمار استاندارد شده» خبر داد و گفت: هفت قسمت از فیلمنامه نوشته شده و همزمان بازنویسی تولیدی آن انجام می‌شود تا به زمان‌بندی نگارش فیلمنامه که تا پایان دی ماه پیش‌بینی شده برسیم.

وی درباره‌ی ایده شکل‌گیری این سریال افزود: ایده‌ی اولیه مجموعه «بیمار استاندارد شده»، از دل تحقیقاتم برای نگارش فیلمنامه دیگری بیرون آمد و کم کم در ذهنم پررنگ شد، کار با بیماراستاندارد شده یا s.p روش درمانی نسبتا جدیدی است که مایه‌های دراماتیک جذابی در دل خود دارد و در ارتباط مستقیمی با مفهوم نقش بازی کردن است. داستان ما البته از این روش درمانی تنها به عنوان سرچشمه و نقطه عزیمت استفاده می‌کند و با رویکردی کمیک، شاخ و برگ قصه را به سمت آدم‌هایی درگیر با أیده نقش بازی کردن و درگیری‌های روانی سوق می‌دهد.

سریال «بیمار استاندارد شده» درباره‌ی قهرمان داستان (بهنام) فردی تحصیل‌کرده بازیگری است که با این شیوه درمانی درگیر می‌شود و وارد ماجراهایی می‌شود که تا به حال تجربه‌شان نکرده ... .

سریال «بیمار استاندارد شده» به نویسندگی بهرام توکلی و با کارگردانی سعید آقاخانی توسط مسعود ردایی در 14 قسمت 45 دقیقه ای برای پخش در نوروز 95 تهیه و تولید می شود.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
خندوانه - جناب خان و سعید آقاخانی