ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پایان اردوی سیاه‌جامگان


پایان اردوی سیاه‌جامگانورزش 3/ سیاه جامگان مشهد بعد از استقلال اهواز از تیم های پر تغییر امسال لیگ بود.
سیاه جامگانی ها سه مربی عوض کردند و تعداد ورودی و خروجی هایشان در فصل نقل و انتقالات کم نبود اما این تیم نتوانست به نتایج دلخواهش در نیم فصل اول دست پیدا کند و در نهایت هم با رتبه چهاردهم مسابقات نیم فصل را به پایان رساندند.
اما فرهاد کاظمی برنامه ویژه ای برای نیم فصل دوم دارد او که خرید هایش را خیلی زود انجام داد با خیالی راحت از این بابت همراه با شاگردانش راهی اردو آنتالیا ترکیه شد آن ها به دنبال ارتقای رتبه خود در نیم فصل دوم هستند و به همین دلیل تمام تلاششان را در این اردو به کار بستند.
اردوی سیاه جامگانی ها در آنتالیا ۱۰ روزه بود که فردا روز پایانی آن است.
بازیکنان سیاه جامگان در این مدت سه بازی دوستانه انجام دادند که اولی آن با ایفورد آلمان بود که با نتیجه یک _ یک به اتمام رسید ، در دومین دیدار شاگردان کاظمی به مصاف ارایش قزارقستان رفتند و به پیروزی رسیدند و سومین دیدارشان نیز با با اردوباسیه قزاقستان بود که در جام یوفا هم حضور دارد که از آن دیدار نیز دست پر برگشتند و دو گل زدند، سه گل سیاه جامگان در این دیدار ها را زامهران ،مناری و بازیکن خارجی تازه واردشان یعنی سوسه وارد دروازه حریفان کردند.
لازم به ذکر است سیاه جامگانی ها با هرتابرلین در یک کمپ حضور داشتند.

جذاب ترین خبرهای ورزشی را در کانال تلگرامی کانال ورزش دنبال کنید

منبع: ورزش 3


ویدیو مرتبط :
گزارشی از اردوی پیش فصل سیاه جامگان