آغاز اکران فیلم های نوروزی از 26 اسفند ماه


آغاز اکران فیلم های نوروزی از 26 اسفند ماهمیزان/ سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: دهم اسفند ماه فیلم های اکران نورزوی مشخص و اکران فیلم های نوروزی از 26 اسفند ماه آغاز می شود.
آغاز اکران فیلم های نوروزی از 26 اسفند ماهغلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری میزان درباره خروجی جلسه امروز شورا گفت: در جلسه امروز مقرر شد فیلم سینمایی "من سالوادور نیستم" از چهارشنبه همین هفته در گروه ماندانا به جای فیلم سینمایی "وروجکها" اکران شود همچنین فیلم سینمایی "نزدیکتر" در یکی از سالن های گروه کوروش اکران شود زیرا نمایش "خبر خاصی نیست" تا هفته آینده ادامه دارد.
وی افزود: همچنین مقرر شد اکران فیلم های نوروزی به دلیل ایام فاطمیه از 26 اسفند ماه آغاز شود و با توجه به اینکه تهیه کنندگان تا هشتم اسفند ماه فرصت دارند درخواست خود را برای اکران نوروزی به شورای صنفی ارسال کنند از دهم اسفند ماه فیلم های اکران نوروزی مشخص می شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر افزایش قیمت بلیت ها به سقف 10 هزار تومان در سال 95خاطر نشان کرد: در جلسه هفته آینده که درباره فیلم های اکران نوروزی صحبت می کنیم در خصوص افزایش قیمت بلیت ها در سال 95 هم تصمیم گیری می شود.


منبع: میزان


ویدیو مرتبط :
5 فیلم اکران نوروزی/ محسن تنابنده با لهجه لری