سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



احتمال افزایش ویژه حقوق نیروهای مسلح


یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی از پیگیری برخی نمایندگان مجلس برای افزایش 35 درصدی حقوق نیروهای مسلح و سپاه پاسداران در بودجه سال 95 کل کشور خبر داد.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی از پیگیری برخی نمایندگان مجلس برای افزایش 35 درصدی حقوق نیروهای مسلح و سپاه پاسداران در بودجه سال 95 کل کشور خبر داد.

به گزارش «انتخاب»، میر هادی قره سید رومیانی ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به توضیحات آقای نوبخت در مجلس در تصمیم دولت در لایحه برنامه ششم توسعه و لایحه بودجه سال 95 به نظر می‌رسد افزایش حقوق دستگاههای حاکمیتی 35 درصد است.

وی ادامه داد: جمعی از نمایندگان بنا دارند درکمیسیون تلفیق این موضوع را پیگیری کنند که این افزایش حقوق شامل نیروهای مسلح و سپاه پاسداران جمهوری اسلامی نیز شود؛ چرا که بررسی‌ها نشان داده حقوق آن مکفی و در شان آنها نیست.


ویدیو مرتبط :
"نوپو"، حرفه ای ترین "یگان ویژه" نیروهای مسلح ایران