فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



فیلم «تام مک‌کارتی»، پیشتاز دیگر شانس‌های اسکار ۲۰۱۶


به گزارش خبر‌نگار سینمایی فارس، روزنامه گاردین در گزارش اخیر خود درباره شانس‌های برتر اسکار ۲۰۱۶ نوشت: درام جدید «تام مک‌کارتی» با بازی «مایکل کیتون» که از چندی پیش به عنوان یکی از گزینه‌های مطرح این دوره از رقابت‌های اسکار مطرح بود، اخیرا با ربودن سه جایزه مهم جوامع منتقدان نیویورک، لس‌آنجلس و بوستون در صدر دیگر شانس‌های اسکار قرار گرفته است.

فیلم سینمایی «کانون توجه» که اولین بار در هفتاد و دومین جشنواره فیلم ونیز به نمایش درآمد، اوایل ماه ژانویه ۲۰۱۶ نیز قرار است در جشنواره بین‌المللی فیلم ساندنس به نمایش درآید.

این فیلم علاوه بر سه جایزه انجمن‌های منتقدان نیویورک، لس‌آنجلس و بوستون، جایزه معتبر سینمایی گوتام را از آن خود کرد.

فیلم «کانون توجه» که به «افشاگر» نیز معروف است، به کارگردانی «تام مک‌کارتی» و بازی «مارک روفالو»، «مایکل کیتون» و «ریچل مک‌آدامز» داستان یکی از قدیمی‌ترین گروه‌های روزنامه‌نگاری افشاگر به نام گروه روزنامه نگاران افشاگر از روزنامه بوستون گلوب است.

بنا بر این گزارش، در حالی‌که طی چند مدت اخیر انجمن‌ فیلم نیویورک، جایزه بهترین فیلم، انجمن فیلم بوستون، جوایز بهترین فیلم نیویورک، بهترین فیلمنامه، بهترین کارگردان و بهترین گروه بازیگری و انجمن فیلم لس‌آنجلس نیز جایزه بهترین فیلم و بهترین فیلمنامه را به فیلم «کانون توجه» اعطاء کرده‌اند که با مطالعه تاریخچه جوایز اسکار، این سه انجمن تأثیر بسزایی در مشخص شدن نتیجه این جوایز دارند.

روزنامه گاردین در ادامه گزارش خود همچنین «مایکل کیتون» را برای بازی در فیلم «کانون توجه» یکی دیگر از گزینه‌های مطرح جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد دانسته است.

این روزنامه نوشت: و در دیگر بخش‌ها،  «مارک ریلنس» پس از آنکه از سوی سه انجمن منتقدان به عنوان بهترین بازیگر نقش مکمل مرد انتخاب شد، به یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های اسکار در این بخش از جوایز تبدیل شده و «شارلوت رمپلینگ»، بازیگر فیلم «۴۵ سالگی» نیز پس از انتخاب شدن از سوی انجمن منتقدان بوستون و لس‌آنجلس، در کنار بازیگران دیگری چون «سیرشا رونان» و «باری لارسون» به یکی از گزینه‌های برتر جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن تبدیل شده است. همچنین مستند سینمایی «امی» درباره «امی وینهوس» با بردن جایزه بهترین مستند از سوی هر سه انجمن فیلم، در صدر دیگر شانس‌های اسکار بهترین مستند قرار گرفته است.

انتهای پیام/

http://fna.ir/3PQWAY


ویدیو مرتبط :
تیزر فیلم کمدی Tammy 2014 با بازی ملیسا مک کارتی