سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



قرقیزستان به دنبال شریکان جدید برای دو پروژه نیروگاه برق آبی است


به گزارش رویترز از بیشکک ، آتامبایف روز پنجشنبه اعلام کرد که این کشور برای اجرای پروژه 2.5 میلیارد دلاری نیروگاه برق آبی روی رودخانه «نارین» و پروژه 734 میلیون دلاری «آبشار نارین علیا» به دنبال یافتن شریکان جدیدی خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد که روسیه از تامین مالی این پروژه ها کنار رفته است .
آتامبایف با بیان اینکه این موضوع را با ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه مورد بحث قرار داده است ، افزود: روشن است که در شرایط فعلی با توجه به روند کاهش قیمت نفت به گمان من روسیه بنا به دلایل عینی قادر به اجرای این تعهدات نیست.
دمیتری پسکوف سخنگوی کرملین با اینکه این موضوع در جریان سفر این هفته آتامبایف به مسکو مورد بحث قرار گرفته است، افزود: در حقیقت ، دشواری هایی با ماهیت تجاری و همزمانی مسائل در ارتباط با اقتصاد جهانی و معیارهای بودجه ای و مالی وجود دارد و راهکارهای مختلفی در دست بحث و بررسی است.
**1078** 3404

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
نیروگاه برق آبی از سری بسته های آموزشی ویکی برق wikibargh