سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



زیردریایی‌های روسیه به داعش حمله کردند


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «سرگئی شویگو» وزیر دفاع روسیه امروز از باز شدن جبهه‌ای جدید علیه داعش خبر داد.

بر اساس گزارش اسکای‌نیوز، چند ساعت پس از انتشار خبر استقرار زیردریایی‌های روسی در نزدیکی سواحل مدیترانه‌ای سوریه، شویگو اعلام کرد که این ماشین‌های جنگی، امروز اولی حمله موشکی خود علیه مواضع داعش را نیز تجربه کرده‌اند.

بر اساس گفته‌های وزیر دفاع روسیه، مسکو پیش از این حمله، مقامات رژیم صهیونیستی و آمریکا را مطلع کرده بوده است.

شویگو همچنین گفت که به دستور «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه، جعبه سیاه بمب‌افکن سوخو 24 روسیه که توسط جنگنده‌های اف-16 ترکیه ساقط شد، بسته خواهد ماند و در حضور ناظران بین‌المللی باز می‌شود.

روسیه می‌گوید که خلبانان ترکیه برای بمب افکن بی‌دفاع روسی کمین کرده بودند و از روی عمد آن را در حریم هوایی سوریه هدف قرار داده‌اند حال آنگه مقامات آنکارا اصرار دارند که خلبانشان طی 5 دقیقه، 10 بار به خلبان روس هشدار داده و از همه مهم‌تر، هواپیمای وی را در حریم هوایی ترکیه هدف قرار داده اند.

حال باید صبر کرد و دید که جعبه سیاه روسی، نظر کدام طرف را تأیید می‌کند.

وزیر دفاع روس‌ها از حملات ضدتروریستی در سوریه هم آماری داد و گفت که در 3 روز اخیر، بیش از 600 نقطه مورد هدف بمباران روسیه قرار گرفته‌اند.

شویگو همچنین گفت که پس از هدف قرار گرفتن سوخو 24 توسط جنگنده‌های ترکیه، همه بمب‌افکن‌های روسیه به هنگام عملیات بر روی سوریه، توسط جنگنده‌های رهگیر سوخو 30 اسکورت می‌شوند.

انتهای پیام/ع

 

http://fna.ir/M9ZOPX


ویدیو مرتبط :
شلیک موشک از زیردریایی روسیه به سمت داعش