ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



اردوی تیم ملی تحت تأثیر فینال جام حذفی و صعود تیم‌های ایران در آسیا


به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی ایران قرار است از تاریخ 29 اردیبهشت ماه امسال اردویی را در اروپا برگزار کند و این در حالی است که اردوی اروپایی شاگردان کی‌روش تحت تأثیر دیدار فینال جام حذفی و صعود تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا احتمالاً دچار تغییراتی خواهد شد.

بر همین اساس در صورت صعود ذوب‌آهن و تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا این تیم‌ها در دهه اول خردادماه باید از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف حریفان خود بروند.

از سوی دیگر با صعود ذوب‌آهن، دیدار فینال جام حذفی بین تیم‌های استقلال با حریف اصفهانی به تاریخ 9 خرداد موکول خواهد شد که با این وجود به طور قطع اردوی تیم ملی نیز بدون حضور بازیکنان ملی‌پوش دو تیم برگزار خواهد شد و این در حالی است که طبق برنامه احتمالاً تیم ملی باید یک روز به مصاف تیم ملی کرواسی برود.

بر همین اساس و بر این برنامه شاید اردوی اروپایی شاگردان کی‌روش نیز دچار تغییراتی شود.

انتهای پیام/ا


ویدیو مرتبط :