علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



مقابل زاویه داران ولایت بایستیم/اتهامات دشمن بی پایه و اساس است


به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محسن قمی شامگاه سه شنبه در جمع مردم شهرستان ری در مسجد امام حسن عسکری(ع) با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: برگزاری باشکوه و پرنشاط انتخابات در هفتم اسفندماه بسیار مهم است.

معاون امور بین الملل دفتر مقام معظم رهبری با تأکید بر قدرت روز افزون جمهوری اسلامی ایران افزود: جمهوری اسلامی ایران از عزت و اقتدار مثال زدنی برخوردار است و تحریم های ظالمانه غرب نیز نشان دهنده ترس دشمن از قدرت ایران می باشد.

وی ادامه داد: اتهامات دشمن درباره ایران پایه و اساس ندارد بلکه استکبار و آمریکا از ایمان و اراده ملت ایران و جوانان این سرزمین هراس دارد.

قمی اضافه کرد: آمریکا خود را مجهز به ده ها کلاهک هسته ای کرده است اما تلاش دارد جمهوری اسلامی ایران را با ادعاهای بی اساس تحت فشار قرار دهد.

معاون امور بین الملل دفتر مقام معظم رهبری عنوان کرد: امروز آنچه سبب قدرت و اقتدار ایران اسلامی شده، تبعیت ملت ایران از ولایت فقیه و ذهن و قلب جوانان ایرانی است.

وی نعمت امنیت را برای ایران بسیار مهم دانست و گفت: باید شکرگذار نعمت امنیت در کشور باشیم و با همه توان تلاش کنیم تا از این نعمت که حاصل ایستادگی برای حفظ ارزش ها بوده، پاسداری کنیم.

قمی ایستادگی در برابر زاویه داران ولایت را مهم ارزیابی کرد و بیان داشت: باید در برابر کسانی که با ولایت زاویه دارند، ایستاد.


ویدیو مرتبط :
1393/01/15:به اتهامات بی اساس اتحادیه اروپا پاسخ دهید..